2015. október 7., szerda

31DC2015 II. - Water marble

A water marble technika ritkán kap helyet a blogon, mert nem szeretek vacakolni vele, pedig elég látványos tud lenni! :)

Úgy voltam vele, ha már erre vetemedem, kipróbálok egy rendhagyó színváltozatot, így játékos kísérletbe fogtam a színekkel. Fekete alap volt a kiindulópont, a vízbe pedig pink és menta színek kerültek, valamint egy gyémántporos bézs árnyalat.






Szobahőmérsékletű vizet használtam. A pink lakk az AVON egy régebbi darabja, a Viva Pink volt. Ez csodásan terül a víz tetején, vékony rózsaszín fátyollá válik, ami fekete alapon lila hatást kelt. A menta lakk sűrűbb állagú, a Golden Rose Rich Color 44 ez nem igazán akart "szétfutni" a vizen, emiatt kissé vaskos hatást kelt és nem is átlátszó. A gyémántporos lakk a Morgan Tailor féle Adorned in Diamonds, a kettő között van sűrűségben és watermarble szempontból nagyon szépen viselkedik.

A pöttyöket azért tettem rá, hogy kicsit látványosabb legyen a minta.



Üdv:


10 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett, kedvcsináló! :)
    Én se bírtam volna ki, hogy ne pöttyözzek bele, annyira kéri ez a motívum a pöttyöket, és a csillámlakk megjelenése estedben törvényszerű, ha nem használtad volna, hiányozna a forgatagból! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Valóban nagyon szeretem a csillogós-fémes lakkokat, a krémes finisheknél mindig hiányérzetem van... :)))))

      Törlés
  2. Ez aztán a pompás mani :) Nagyon tetszik!!

    VálaszTörlés
  3. Hű, de nagyon szép lett! *.*

    VálaszTörlés
  4. Nagyon mutatós lett! Szuperek ezek a színek. :)

    VálaszTörlés