2016. március 29., kedd

Manicute - A pöttyös az igazi



A Manicute vidám pöttyökkel jelentkezik ma. Nekem amúgy is pöttyös hangulatom van ilyenkor tavasszal, hisz a legutóbbi LFP! -re is pöttyöket vittem. Remélem nem bánjátok. :)

a kép forrása egy tanulságos Túró Rudi teszt :)


Ez még egy régebbi lakkozásom, a Moyra Rosette - jét teszteltem aznap és gondoltam ez a finom rózsaszín kívánja maga mellék a fehér alapon piros pöttyös mintát és lám most milyen jól jött hogy befotóztam anno. 



Egyébként ez a Moyra lakk két közepesen vastag rétegben került a körmeimre, mint látjátok tökéletes barázdakitöltő hatású és a száradására sem volt panaszom. A rétegvastagság miatt nyilván nem volt villámgyors, de abszolút belefér a tűréshatáromba és nem buborékosodott fel, nem folyt meg. Egyszóval elégedett vagyok. Ezen a képen ráadásul fedőlakk sincs rajta, azt nem mondanám, hogy géllakkot megszégyenítő a fénye, de egy krém színnek nem is feltétlenül kell ragyognia. 

Hálás kis darab, pedig a világos rózsaszín lakkok hajlamosak a gonoszkodásra, de ez jó kislány, így bátran ajánlom nektek is.

Üdv:


6 megjegyzés:

  1. Gyönyörű ez a rózsaszín Moyra, melyik kollekció tagja...lehet, hogy kérdeztem már ezt, de jobb kétszer, mint soha! :D

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó lett, és nagyon szép színe van annak a Moyrának :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem is nagyon tetszik a manikűr, szép ez a Moyra lakk. :)

    VálaszTörlés
  4. Nekem is megvan ez a lakk, sőt elég sok, elszaladt velem a ló, mikor megjelentek a rózsaszín Gel lookok.

    VálaszTörlés
  5. Jó lett nagyon a manikűr :)

    VálaszTörlés