2013. november 3., vasárnap

Szivárvány körmös kihívás - 9. Színátmenet

Most hogy átléptünk az önálló színeket követő szivárvány szín állomásokra, kicsit hátrányban leszek a lakkhalmozó lányokkal szemben, mert mindig ugyanazt a néhány lakkomat fogom mutogatni ami rendelkezésre áll :) Remélem azért nem lesznek nagyon unalmasak a bejegyzéseim emiatt.

A szivárványszíneket több ujjon átívelő színátmenettel szerettem volna megoldani... több kevesebb - de inkább kevesebb - sikerrel. 

A terv így szólt:
kisujj: sárgából -> narancsba
gyűrűsujj: narancsból -> pirosba
középső ujj: pirosból -> lilába
mutató ujj: lilából-> kékbe
hüvelykujj: kékből -> zöldbe



Ez pedig a gyakorlatba átültetett változat:

mivel csak vakus képeket tudtam készíteni,
próbáltam a hátterekkel kísérletezni



azt hiszem van még mit csiszolnom a színátmenet technikámon...

A kislányom műszőrme subája jó kis puha menedéknek bizonyult :)))
Így néznének ki a körmeim, ha nem lennének megnövesztve :D

A rend kedvéért lefotóztam a lakkokat is, bár szerintem mindet mutattam már :
essence 117 és 118
miss sporty 130 és 150
NYC franken (Wall Street rózsaszín+miss sporty sötétlila keveréke)
Colour Club és Lovely - azonosító szám/név nélkül
miss sproty - matt fedőlakk

Nos nem ez életem legjobb manikűrje, de nem adom fel a színátmenet próbálkozásokat. :)))

A többiek munkáit itt láthatjátok:


7 megjegyzés:

  1. :D hasonló lett az enyém is, csak egy kis csavarral. Egyébként nagyon jó lett az átmenet, sokkal szebb mint az enyém!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, néztem is hogy mekkora ötlet hogy nem fedted be teljesen a körmeidet :) Régebben mintha láttam volna nálad ennek az inverzét, amikor a szivecske volt "meztelen" az is nagyon tetszett! :)

      Törlés
  2. Nagyon jól mutat! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jól néz ki!:)
    Én is hasonló színeket használtam.:D

    VálaszTörlés