2014. április 3., csütörtök

Disney Princess Challenge - Hamupipőke




Hamupipőke egy vagány csaj, megrángatja az élet rendesen, de ahelyett hogy elhagyná magát, ő küzd egy jobb életért. 

Alapvetően tisztességes munkaerő, de az extrém helyzetek azért csak kihozzák belőle a lázadót. Sikerül segítőket toboroznia maga köré, van mersze átlépni az ellendrukkerek által felállított korlátokat és győz.

Szerintem minden nő győzelemre van ítélve aki tudomásul veszi, hogy a saját kezében van a sorsa és ennek megfelelően küzd magáért, az érdekeiért.



Ismeritek a mondást: "ha köveket dobálnak rád, építs belőlük lépcsőt" s lám-lám a mesében a lépcső meg is jelenik és fontos szerepe van az események alakulásában. Szeretem a szimbólumokat. A lépcső a feljebb vagy előrébb jutás szimbóluma. Mégsem lépcsőt festettem :)

Csak egy nemesen egyszerű manikűr készült, a találékony, merész és szorgalmas nők tiszteletére, az ADEN 72 számú szépségével, ami a kezdeti nehézségek után egész belopta magát a szivembe:




Üdv:


25 megjegyzés:

  1. Nagyon feldobják a strassz kövek, egyszerű és nagyszerű lett :)

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy tetszik. Most nem akartam túlbonyolítani a dolgot :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép az alapszín, jó lett! :)
    Imádom ahogy a mesék mondanivalóját, tanulságát kiemeled, áthelyezed a mindennapokba, már várom a következő részt. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy a gondolataim is érdekelnek, nemcsak a lakkjaim, ez sokat jelent nekem :) Köszönöm!

      Törlés
  4. Amilyen egyszerű, olyan szépséges! Szuper ez a szín, a kövek is jól mutatnak...

    VálaszTörlés
  5. A bevezető szövegtől készen vagyok, itt rötyögök rajta :DDD
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  6. so bright so easy , but lovely! i like blue the most ! so i like this nails ! flowers as well - you know that ! beautiful pictures !

    VálaszTörlés
  7. That's both pretty and perfect. Well done :)

    VálaszTörlés
  8. Szép lett és a virágos kép is nagyon tetszik. Szerintem még nem írtam, de imádom a bevezetőidet is! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennek nagyon örülök, jólesik, köszönöm :)

      Törlés
  9. úgy látom eléggé egyetérünk abban, hogy ez a lány megérdemel egy elegáns manikűrt! nagyon tetszik a te verziód is! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ezúttal mindannyian a kevesebb több irányba mozdultunk :) Örülök, hogy tetszik! Amúgy két réteg SV fedőlakkal le se lehet robbantani a kis kövecskéket a körmömről, olyan mintha géllakkot használtam volna :D

      Törlés
  10. Egyszerű és szép. :) Nekem tetszik. :)

    VálaszTörlés
  11. Azt hiszem erre mondják, hogy egyszerű, de nagyszerű! Gratu :)

    VálaszTörlés
  12. Nagyon jól sikerült! Tetszik az alapszín és nagyon jól mutatnak rajta a kövek.:)

    VálaszTörlés
  13. Csini lett, tényleg szép ez a szín, de még mindig hadilábon állok az aden lakkokkal, inkább Moyra párti vagyok.

    VálaszTörlés