2014. április 16., szerda

"Szendvicsombre" - Moyra Sugar Sand lakkokkal

Amikor a Moyra Sugar Sand Cinema és Wishing Well lakkokat megláttam, lelki szemeim előtt nyomban megjelent egy szép színátmenetes manikűr. A megvalósításkor azonban abba az akadályba ütköztem, hogy a hagyományos ombre technikával alig látszott valami az átmenetből, mivel mindkét szín nagyon világos. Ezért egy kis cselhez folyamodtam:

1/ Először felvittem két réteget a halványrózsaszín sand lakkból, 
2/ majd a köröm két harmadára egy réteg Cinema-t, 
3/ száradás után sima sötétlila lakkot applikáltam a körömvégekre szivaccsal színátmenetet képezve
4/ mivel nagyon erősnek találtam a kontrasztot, áthúztam az egészet 1 réteg Cinema-val

Ez lett az eredmény:











Nem tudok betelni vele :)
Nektek is tetszik?

Üdv:


13 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszik, szép az átmenet. Amúgy szeretem ezt a technikát, csak a körömágy takarítása nehézkes.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. csak a körömvéget szivacsoztam, és csak a sötétlilát tettem a szivacs sarkára és úgy tumkoltam, mert én is utálom a nagytakarítást, de így nem kentem össze magam :)

      Törlés
    2. Én legközelebb az ajakápolós módszer fogom kipróbálni, water marblenál most egész bevált. :D

      Törlés
  2. Uhhhhhhh ez csodás lett! *.*

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett. :) én is csináltam hasonlót a Rimmel Space Dust lakkokkal.

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű! Amúgy is fáj a fogam a Cinema árnyalatra, de kedvet kaptam most a Wishing Well-hez is. Áh, el vagyok ájulva, nagyon szép lett!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép ez az átmenet tetszik :) Csodaszép :) <3 pusza Judit

    VálaszTörlés
  6. :) gyönyörű átmenet, nagyon ügyes vagy

    VálaszTörlés
  7. Így nem is olyan rosszak... Megnéztem ma őket élőben is, de nem csábítottak el, zavar ez a gyöngyházas finis. :/

    VálaszTörlés