2014. április 21., hétfő

Hangolódás

A szabadság mindig akkor ér véget amikor már épp ott tartok, hogy eléggé ellazultam annyira hogy tudjam élvezni... nem tudom ti is szoktatok-e így lenni ezzel?

Mutatom manikűrnyelven ugyanezt, az első mani még a szabadságos-manim volt, a második már a dolgozós. A szabadságos annyira tetszett, hogy szinte fájt lemosni. 

Íme a mani ami a szabadság utolsó óráit megédesítette: Moyra 903 (pink) Moyra 930 Frederique (sárgadinnye) és Essence Be Loud Graffiti fedőlakk:






Azért a dolgozós sem lett csúnya, de tény, hogy egy fokkal azért visszafogottabb... na nem sokkal!!! :)

Látjátok, milyen gyenge vagyok, a gyűrűsujjamat képtelen voltam lemosni, nem lustaságból, hanem mert egyszerűen nem vitt rá a lélek, biztos lesz köztetek aki megért engem... a 903-as pinket viszont lecseréltem a 910-es még mindig "nemtudommiezdejónagyon" Moyra színre, amihez nem használtam fedőlakkot:





Most már indulhat a munkahét :)))

Üdv:






7 megjegyzés:

  1. mindkét manikűr csodás, az a piros lakk ohh... <3

    VálaszTörlés
  2. Nekem is bejön mindkettő :))) Kitartás erre a hétre, csak 4 napot kell dolgoznunk :D
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj de jó hogy mondod, erre nem is gondoltam :D

      Törlés
  3. Nagyon tetszik mindkettő, de talán a csillámtengeres egy picikét jobban ( a szarka énem miatt :P)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszik mindkét fajta manikűr :)

    VálaszTörlés