2014. április 28., hétfő

Manicute - Barokk


A Manicute lányok mai témája a barokk. A barokk szó hallatán súlyos aranyozott tárgyak, fehér parókák, gazdagon díszített kelmék és dagályos ruhaköltemények jutnak eszembe. Nem szívesen éltem volna ebben a korban. El sem tudom képzelni hogy elkössék a derekamat és abroncsot meg párnákat tegyenek a szoknyám alá... az akkori "paróka alatti állapotokról" pedig szerintem jobb ha nem kezdek el fantáziálni :)))



Igyekeztem olyan manikűrt alkotni, ami tükrözi a barokk hangulatot, de azért a XXI. századi hétköznapokba is beilleszthető. 

A Rimmel 60 Sec Highland lakkját választottam alapként a mély és telt színe miatt, ami a bordó és a barna között játszik. Szomorúan tapasztaltam hogy már most eléggé besűrűsödött, pedig még a felét sem használtam el és még nincs egy éve hogy megvettem. Szerencsére a lakkhigítóval még lehetett segíteni rajta, de így is nehézkes volt a használata. A sors keze, hogy a Rossmann-ban megint tele volt a lomoskosár Rimmel lakkokkal és találtam köztük egy kísértetiesen hasonló színt. A Rimmel Salon Pro lakkok egy részét megint 599Ft-ért dobálják, a 391 Celebrity Bash rögtön landolt is a kosaramban. Remélem beválik majd, alapvetően elégedett vagyok a Rimmel Salon Pro lakkokkal - a tökéletes fedés néhány színnél három réteget igényel - de ez más márkákra is jellemző. (Piros, sötétkék és lila színeket próbáltam eddig)


Textil vagy tapéta hatásban gondolkodtam ezért a nyomdalemezeket vettem elő. Nincs belőlük sok a készletemben, de az egyik Moyou-n találtam alkalmas mintát. Természetesen arany színnel nyomdáztam., ez nem is volt kérdés :))) 

Sajnos meggyűlt a bajom a SV fedőlakkommal, kb a felénél tartok és elkezdte durván "összekapni" a manikűrt. Kezdetektől hajlamos volt rá, de csak néhány lakknál. Most viszont már mindegyikkel ezt csinálja, ezért nagyon nehéz a körömágy tövében szépen alakítani a manikűrt. 


A nehézségek ellenére egész pofás lett a manikűr, talán elég barokkos is... :)
Ti szívesen éltetek volna abban a korban?

Üdv:




13 megjegyzés:

  1. A gyűrűs ujjad a kedvencem, csodásan néz ki, igazán barokkos :3 Valami hasonlót akartam én is elérni, több-kevesebb sikerrel.. :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett az egész!:))

    VálaszTörlés
  3. Nekem is a gyűrűs a kedvencem. :3 Valami ilyesmit csináltam volna én is, ha lenne nyomdalemezem. :D

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett, és kifejezetten tetszik, hogy piros lakkot használtál alapnak, az nekem abszolút a barokk bársonyt juttatja eszembe :)

    VálaszTörlés
  5. Csodás lett! Nekem is alap volt,hogy arannyal nyomdázzak erre a témára!:)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép lett :)
    Ma piros alapon arany nyomdázásban virítottam, szerintem nem mosom ma le. :D
    Nála a SV elmossa a nyomdázást, most már olyan szinten, hogy nem is tudom használni csak sima lakkozásnál, igaz már többször hígítottam de a saját hígítójával, lehet ezért van.

    VálaszTörlés
  7. love this challenge ! and you made it perfect ! i do like it !

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jó lett, szuper a színválasztás is :)
    Nálam is a gyűrűsujj a kedvenc!
    Az SV lakkom nekem is el kezdett kicsit sűrűsödni, rosszalkodni, tettem bele kevéske körömlakkhigítót így most teljesen jól szuperál

    VálaszTörlés
  9. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés