2014. április 15., kedd

Manikűrvadász - 8. forduló



Nagy örömmel neveztem be erre a játékra és fülig ért a szám amikor megláttam, hogy Thimmyke lesz a párom, hiszen imádom a munkáit. A bőség zavarával küzdve kutattam a munkái között. Ha már a vadászatnál tartunk, akkor frappáns ötletnek tűnt egy nemes vad mintáját választani, a leopárdét. 

Íme a manikűr amiből inspirálódtam:

forrás
Úgy gondoltam a manikűr ritmusán nem változtatok, de kék színben készítem el. Lássuk hogy mutat így: 




A felhalsznált lakkok: 
Aden No. 72 - világoskék 
Lovely Baltic Sand Nr 6. - királykék sand 
Lovely Nr. 34 - a kedvenc feketém
alaplakk: Rimmel Whitener 
fedőlakk: Miss Sporty Check Matte 
egyéb: a sand lakkra tettem egy kevés kék glittert "a rend kedvéért"

Üdv:











30 megjegyzés:

  1. Baromi jó a mani újra értelmezése :) Mindig rájövök, hogy nagyon kreatív vagy :)

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű lett, és nagyon illenek Hozzád a kék színnek ezek az árnyalatai!

    VálaszTörlés
  3. Cuki lett. :) Lora is pont ezt választotta, amikor ő volt a párom. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) De jó akkor erről a szegény leopárdról már a többedik bőrt nyúzzuk! :D

      Törlés
  4. Aranyos lett! A színválasztás is nagyon tetszik!:))

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszik!!! Imádom a sand lakkokat, na meg persze a mattítot manikat is! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Holnap megint sandos manit hozok, nem tudok betelni az új Moyra Sugar Sand lakkjaimmal :D

      Törlés
  6. Nagyon klassz lett jól megoldottad :) Szép :)

    VálaszTörlés
  7. jól néz ki ezzel a színnel is :)

    VálaszTörlés
  8. Tökéletes lett! A szín választás is igazán jó! :)

    VálaszTörlés
  9. Szuper lett, csodásak a színek :)

    VálaszTörlés
  10. Az a királykék Sand valami brutálisan szép *.* Szép lett a manikűröd, tetszik, hogy kékes változatot csináltál! :)

    VálaszTörlés
  11. Nagyon állat lett. Tetszik a színválasztás és a mattítás is jó ötlet volt :)
    (Ezt a királykék sand lakkot vadászom hetek óta, de nálunk sehol nincs...:-/ )

    VálaszTörlés
  12. huhh de jó kis színek, a matt megoldás különösen tetszik :)

    VálaszTörlés
  13. milyen jól néz ki így is!! *-*

    VálaszTörlés