2014. április 30., szerda

ADEN 38 Deep Pink és Rimmel Space Dust Moon Walking kombó

Ma egy hétköznapi viseletre szánt manikűrt hoztam nektek az ADEN 38 Deep Pink nevű lakk főszereplésével. Több fórumon jeleztem már, hogy a márka lakkjai közül sokat kipróbáltam már és elég vegyes véleményem alakult ki róluk. 

Néhány darab egyszerűen fenomenális, másokkal viszont nagyon macerás dolgozni. Szerencsére a Deep Pink a hálásabbak közül való. Két réteg elég belőle, egyenletesen terül, jól fed, a száradása átlagosnál kicsit jobb. Seche Vite fedőlakkal láthatjátok a körmeimen.



Kísérőnek a Rimmel Space Dust Moon Walking -ot választottam, amit a szerencsésebbek most 400 Ft-ért csíphetnek nyakon a Rossmann üzletek lomos kosárkáiban. Amikor piacra dobták, akkor csak az Aurora-t vettem meg, amit eleinte túl érdesnek véltem, de aztán megbarátkoztunk. A gyors száradás és a kiemelkedő tartósság miatt döntöttem úgy, hogy lila testvérét is beszerzem - persze csak akkor, ha majd leárazzák, hahhaha, ismertek! - és így is lett, csak ki kellett várni. :)




Amikor címkét választottam a bejegyzéshez, hezitáltam hogy a rózsaszín vagy a lila illik-e jobban erre a manikűrre? Végülis a rózsaszín mellett döntöttem, bár ez az ADEN lakk valahol a kettő között van félúton. Nagyon kellemes szín. A Rimmel is telitalálat és szerintem jól is állnak egymásnak... és talán nekem is? :)


Üdv:



7 megjegyzés: