2014. április 12., szombat

Horoszkóp kihívás - Bak

forrás

Ma a bak csillagjegy került sorra. Lássuk mit mondanak e jegy szülötteiről az asztrológusok:

"A kemény munka, a hosszútávú tervezés, elképzelés embere. Már gyermekkorában jelentkezik nála ez a tendencia ábrándozás formájában, amitől persze mások nemigen tudhatnak. Években tervez, határidőket tűz ki magának."





A bak föld jegy, ezért barnás színekben képzeltem el a hozzá illő manikűrt. Kevés bak szülöttet ismerek, de akiket igen azok számára a precizitás és a szabályok nagyon fontosak. Ezért megpróbáltam a földszíneket valami akkurátus mintával párosítani, ami komoly vállalás részemről, hiszen természetemnél fogva hadilábon állok a "túl szabályos" dolgokkal. Nekem a fű is csak akkor tetszik, ha egy kicsit gazos. :) 

Sajnos nem sikerültek szépen a kontúrok, ezért elterelő hadműveletként teleszórtam pöttyökkel. 





A mintával elégedetlen vagyok, viszont a színek tetszenek. Talán nem is baj hogy bepöttyöztem, feldobja ez a kis zöld az összhatást...

Üdv:







19 megjegyzés:

  1. Szép manikűr lett! Mint bak születésű nekem tetszik! :)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem jók a színek, harmonikusak, tetszik.

    VálaszTörlés
  3. Bájos ez a manikűr és a pöttyök feldobják *-*

    VálaszTörlés
  4. Olyan, mint a húsvéti tojás szerintem :D Csak föld színekkel :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. valószínűleg az ovális körömforma is közrejátszik a dologban :)))

      Törlés
  5. Tetszik a színátmenetes megoldás, jók a kiválasztott színek, de nekem is, gondolom a közelgő ünnep miatt egy "Bak" csillagjegyű húsvéti tojásnak is beillik :)
    Egyik fiam bak, de szereti az élénk színeket, mint a piros, türkizkék, igaz az aszcendensét nem tudom :)

    VálaszTörlés
  6. Hát ez nagyon szuper lett! Nem is gondoltam, hogy ilyen vidámat is ki lehet hozni föld színekből. :D

    VálaszTörlés
  7. Nagyon tetszik! Szépek a színek együtt!:)

    VálaszTörlés
  8. Překontrolovat eToro, největší sociální investiční síť na světě, kde 1,000,000y klientů vydělávají kopírováním obchodních rozhodnutí našich nejlepších obchodníků.

    Kolektivní rozum - Obchodníci, kteří využívají eToro's CopyTrader™, mají o 60 % větší pravděpodobnost ziskovosti

    Otevřené obchody na eToro - 227,651,647

    VálaszTörlés