2014. április 15., kedd

33DC - Dots


Pöttyök tavaszra, vidám tarka manikűrt készítettem a kihívás első állomásán. A pöttyök az eredeti terv szerint egyenletesebb elosztásban és homogén méretben készültek volna, de a szemmértékem és a kézügyességem még mindig nem támogatja a precizitáson alapuló koncepciókat. :)

Remélem a jókedv és a játékosság azért átjön majd a képeken:









A felhasznált lakkok:

Rimmel Salon Pro - 337 Purple Rain
Miss Sporty - körömvég fehérítő lakk
Essence - 01 Edward
Moyra - No 930 Frederique
Moyra - No 25
Moyra - No 903

A manikűrt Seche Vite fedőlakkal fixáltam.

Üdv:



17 megjegyzés:

  1. Nagyon vidám manikűr lett. Az egyforma pöttyök nekem sem akarnak összejönni :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép és vidám, tetszik :)

    VálaszTörlés
  3. Ez kérem a legcukibb dolog amit ma láttam. Iszonyat jó lett, a pöttyeid elhelyezkedésével semmi gond, az összkép tökéletes, imádnivaló! :))

    VálaszTörlés
  4. Szép lett Szilvi, szép színeket használtál :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép lett! Először én is abban gondolkodtam,hogy minden körmöm más színű lesz,de végül két színnél maradtam:)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon aranyos lett, mint a húsvéti tojások :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon tetszik, nekem az egyik régi asztalteritőnk ugrott be róla gyerekkoromból :)

    VálaszTörlés
  8. gyönyörű lett, igazán szemet gyönyörködtető! :)

    VálaszTörlés