2014. április 21., hétfő

Musical Mani Monday / Whomadewho - The Morning



A Musical Mani Monday keretein belül egy olyan előadóhoz értünk, aminek a létezéséről valószínűleg soha nem szereztem volna tudomást enélkül a játék nélkül. :)


Ha reggel, akkor kávé! Kávé nélkül néha még az ágyból sem vagyok hajlandó felkelni. Többek között ezért jó családban élni, valaki mindig megkönyörül rajtam és ágyba hozza a kávét! Lustaság fél egészség... szoktam mondogatni és ebben általában egyet szoktam érteni magammal. :)))

Jöjjön hát egy reggeli kávé ihlette manikűr:






Végül egy kis humor a kávéval kapcsolatban ami már százszor bejárta a világhálót, de én még mindig imádom. Te melyik kávét szereted? Itt vannak a variációk:

How do you like it?
1. Coffein free, 2. Half a cup of coffee, 3. Normal
4. Irish Coffee, 5. Espresso, 6. Double Espresso


Üdv:




10 megjegyzés:

  1. Great inspiration, and I love the owls :D

    VálaszTörlés
  2. nagyon szép lett. hát a baglyok :D ahahahha kész vagyok

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj én is vigyorogtam rajta egy sort, főleg az ír kávés és a dupla presso-s bagoly nagyon jó fej!

      Törlés
  3. Imádom-imádom-imádom, ezt a manikűrt biztos vagyok benne, hogy Nekem, mint kávéfüggőnek készítetted el :DDD A baglyok cukkerek nagyon! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  4. opaaa ! i wolud like an irish coffee o some double espresso
    amazing nails ! bravo Szilvia ! love love love

    VálaszTörlés