2015. június 17., szerda

A nyár színei: Magenta

A kihívás első állomására egy egyszerű manival készültem, "munkaköröm" kategóriában hoztam néhány képet. Először csak kifestettem a körmöm kétféle lakkal:



A magenta szóval először akkor találkoztam, amikor a T-mobil felvette ezt a színt az imázsába. Előtte nem is tudtam hogy ez egy önálló szín, nekem ez is csak egy pink volt a sok közül, de még most is bizonytalan vagyok a két szín megkülönböztetésében. Ezért ennek a S-he lakknak most azt mondtam, hogy: "Tudjál róla, Te Magenta vagy" s mivel nem tiltakozott, szépen kifestettem vele a körmöm.


A Lovely sand lakkjára azért esett a választásom, mert a benne lévő színes glitterek jól passzolnak a S-he lakk színéhez. Nagyon tetszett a művem, de aztán gondoltam egyet és felloptam rá még gy kis mintát is: 






A felhasznált lakkok:

S-he 035 - ez egy nagyon hálás kis lakk, itt két rétegben szerepel a körmeimen
Lovely Rio - ez sajnos elég hamar besűrűsödött, meg is lepődtem, hogy alig lehetett felkenni, pedig tavaly nyáron vettem... vannak sokkal korosabb lakkjaim is, amik makulátlan állapotban vannak. :/
Moyra Metal Effect -  No. 34 - ezt nem kell bemutatnom, alapdarab a körmös bloggereknél :)
Avon Ridge Filling alaplakk - még mindig imádom, de azóta se láttam a katalógusban!
Astor Already Dry! - sokadszor újravett gyors szárító fedőlakkom, megbízható darab.

Üdv:


25 megjegyzés:

  1. Gyönyörű mani, mint mindig :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép a körmöd , a lakkozás pedig csodás:))

    VálaszTörlés
  3. Mesések a körmeid, hihetetlen, milyen tökéletes állapotban vannak! :)
    A manikűr pedig letisztult, az utóbbi idők egyik legszebb munkája!

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű lett, és szép hosszúak a körmeid :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Ez a hossz igazából már kezd kényelmetlen lenni, ezért egy picit muszáj lesz lerövidítenem :)

      Törlés
  5. Á, de jó lett :) A magenta nekem is újdonság volt, szerintem ciklámenszín, de felőlem magenta is lehet, ha a T-Home azt akarja :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És, tényleg! Nem is tudom hány éves voltam - valamikor a kilencvenes évek tájékán volt - amikor először hallottam a "pink" szót, előtte a pink is és a magenta is ciklámen volt és slussz :)))))))))))

      Törlés
    2. Itt jegyzem meg, hogy amikor először találkoztam a khaki kifejezéssel egy újságban, akkor nem értettem, hogy ez akkor most miért zöldet jelent, miért nem barnát??? .... akkor még nem tudtam, hogy az a-t e-ek kell ejteni :))))))))))))))))

      Törlés
  6. Kitűnően passzol ez a kis díszítés a manikűrhöz. A S-he lakknak meg jól megmondtad. :D Hát tudja már, hogy hol a helye... ;)

    VálaszTörlés