2014. április 28., hétfő

Musical Mani Monday - Deep Purple / Gypsy's Kiss


A kihívás vége felé közeledünk, ez már az utolsó előtti állomás. Komoly fejtörést okozott nekem a Deep Purple Gypsy's Kiss című dala, mert sajnos nem értem hogy miről szól. A cím miatt felvetődött bennem  egy pillanatra valami autentikus tarka-rózsás kendő ihlette mani, de aztán elvetettem, elvégre ez mégiscsak egy rock nóta.

Ezért most kivételesen nem bonyolítottam túl a dolgot és egyszerűen feketére festettem a körmöm a legkedvesebb Lovely lakkommal, talán még emlékeztek rá a múlt heti 33DC kihívásból. Ha most lennék tini, ebből valószínűleg már egy litert elpacsáltam volna, annyira tetszik! 



Díszítés ezúttal csak a gyűrűsujjamra került, egy plasztikus száj formájában ami a csókot akarja szimbolizálni. Az ajkakat egyébként pontozóval készítettem, 3 réteget építve egymásra, így alakítottam ki a 3D hatást. 

Az ajkak ADEN 38 Deep Pink lakkal készültek, amiről most már azt is tudom, hogy "építhető". Nem mondom hogy gyorsan megszáradt, de érdemes volt kivárni. Nekem tetszik... és nektek?




Üdv:





13 megjegyzés: