2014. április 10., csütörtök

Disney Princess Challenge - Pocahontas




A Disney Princess kihívás mai állomásán Pocahontas a téma. Kb. 19 - 20 éves lehettem, amikor ez a mese megjelent, nem néztem meg, mert nem szeretem az indiános történeteket. Mindig eszembe jut róluk a történelmi háttér, ami egyszerre dühítő és szomorú számomra. Az igazi Pocahontas történetéről itt olvashattok.

Később, amikor a gyerekek igényelték, akkor mégiscsak megnéztem kénytelen-kelletlen, de csak a vicces részleteket, a drámát nem kívánom még rajzfilmben sem. Ami tetszik a mesében, az az ember és a természet kapcsolatának középpontba állítása. A manikűrt az indiánok iránti tiszteletből  színes tollakkal díszítettem :






A felhasznált lakkok:

Golden Rose Rich Color 16 - kék
Golden Rose Rich Color 10 - nude
Moyra Gel Look No. 25 - zöld
Miss Sporty Check Matte -mattító fedőlakk

A tollak vizes körömmatricával kerültek a körmeimre.

Üdv:



17 megjegyzés:

  1. Nagyon szépségesek ezek a tollak! A manikűr is mese szép lett! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik, habár nem mondanám meg, hogy Pocahontas ihlette. :D De ettől függetlenül nagyon szép. *.*

    VálaszTörlés
  3. nagyon szép!!! nagyon tetszik! : )

    VálaszTörlés
  4. Azok a tollak... nagyon szépek, olyan szép lett :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon cukik ezek a tollak. :) és teljesen visszaadja a mani a kezdőkép hangulatát. :) Talán a kék lehetne picit világosabb. :)

    VálaszTörlés
  6. Tök jó lett! Szerintem Pocahontas örömmel viselte volna :)

    VálaszTörlés
  7. Hű, nem semmi! Nagyon jó lett :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon klassz manit sikerült készítened! Amúgy a Pocán én még mindig elbőgöm magam, amúgy a második résszel nagyon elrontották.

    VálaszTörlés
  9. i love fairy tales too, have 2 little nephews , and love to read them stories.you choose beautiful colors, and like matte top coat ! eye catching , really !

    VálaszTörlés
  10. Nagyon szépek ezek a matricák! Csodás lett! :)

    VálaszTörlés
  11. Nagyon jó lett, tetszenek a színek, meg úgy az összkép :)

    VálaszTörlés
  12. Gyönyörűséges lett! Nagyon szépek ezek a tollak! Én is tollakkal díszítettem,de a tiéd sokkal szebb lett!:D

    VálaszTörlés
  13. tetszik, nagyon szép lett és szuper ötlet volt a mattítás jelen esetben :)

    VálaszTörlés