2014. április 27., vasárnap

A Horoszkóp kihívás TOP 5 (nézettség alapján)

Nagyon örültem amikor láttam milyen sokan csatlakoztak lelkesen ehhez a kihíváshoz, köszönöm szépen mindenkinek a részvételt. Én személy szerint nagyon élveztem ezt a játékot, izgalmas volt feleleveníteni a csillagjegyekkel kapcsolatos információkat és körömre interpetálni. :)

Készítettem egy kis összefoglalót az öt legnézettebb manikűrről:




1. Szűz - tájkép akril festékkel
2. Kos - piros homok és csillám kombó
3. Mérleg - bárányfelhők és hintázó kislány
4. Bika - rózsakvarc minta saran wrap technikával
5. Skorpió - díszítőszalagos - csillámtopperes


Az én személyes favoritom is ezek között található:



A bika jegyhez saran-wrap technikával készült rózsakvarc mintával voltam a leginkább elégedett :)))

Üdv: 



5 megjegyzés:

  1. Skorpio, mérleg és a bika a kedvencem :)

    VálaszTörlés
  2. nekem a szűz és a bika tetszik a legjobban. <3

    VálaszTörlés
  3. you are true artist !i remember this picture , and nature on it is incredible !

    VálaszTörlés
  4. A festmény tényleg nagyon durva lett. :) Nekem is a hegyikrostályos volt a kedvencem. :3

    VálaszTörlés