2013. szeptember 11., szerda

Business Mani - Gyöngyház és arany

Szerény körömlakk gyűjteményemben igen megfogyatkoztak a semleges színű lakkok, ezért gondoltam megérett az idő beszerezni néhányat. A választásom most két Jollie France lakkra, a 16-os számú arany glitteresre és a 02-es számú gyöngyházasra esett, utóbbit halvány barnás-rózsaszínként tudnám definiálni. Szeretem a jól kombinálható, fantázia-beindító apróságokat is, ezért egy arany és egy óarany (?) színű csillámport valamint egy mézszínű bársonyport választottam. Ezek még biztos jól fognak jönni a közelgő kihívásokon.

A kihívások azonban "hétvégi játszós" szórakozások, most még kőkemény munkahét van, ezt szem előtt tartva készült el az alábbi manikűr:


Egyszerű, kifinomult megjelenésre vágytam, egy csipetnyi extrával. 


Őszintén szólva amikor megláttam a pulton az arany glitteres lakkot - egyáltalán nem a kifinomult elegancia jutott eszembe! 

Hirtelen visszaugrottam az időben úgy 25-30 évet, akkor voltak anyukámék Bulgáriában, vagy Törökországban - már nem is emlékszem pontosan, de ők hoztak anno ehhez hasonlót - és meglehetősen hivalkodónak gondoltuk akkoriban. 

Kicsit aggódtam is, hogy ez túl csiricsáré lesz, de végül mégis megpróbálkoztam vele. Azt hiszem ebben az összeállításban abszolút vállalható, még az üzleti életben is.

Nektek hogy tetszik? 

11 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik :) Karácsonyra is tökéletes lenne :)

    VálaszTörlés
  2. nagyon szép. egy ilyen arany lakk nekem is kell.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy megvettem, szerintem nagyon jól ki fogom tudni használni :)

      Törlés
  3. Nekem is a karácsony jutott eszembe róla :) Nagyon szép.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na majd karácsonyra is kitalálok valami szépet :D

      Törlés
  4. nekem az ősz jutott róla eszembe. szép. :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az irodai fényben olyan volt mintha selyemblúzt viselnének a körmeim :)

      Törlés
  5. Nagyon elegáns! Szuper az az arany glitter!

    VálaszTörlés
  6. szép köröm, szép szín!

    VálaszTörlés