2013. szeptember 24., kedd

Kísértés

Nem terveztem ezt a posztot, mert nemrég letört egy körmöm és emiatt az összeset le kellett reszelnem. Azon körömbarátok közé tartozom, akik allergiásak rá ha nem egyforma hosszúak a körmeik. Ez egy ilyen körmös-nünü. Ráadásul pont egy sarok tört le a nagy műgonddal kockára növesztett és reszelt körmömből, így kénytelen voltam visszatérni a gömbölyű formára - átmenetileg. Most olyan kis bénák, ezért nem égtem a vágytól, hogy mutogassam őket, de: ma csengetett a postás és hozta szépen az Erzsitől átvett Moyou palettákat. 

Hát persze hogy muszáj volt kipróbálni. Csupa maszat lettem nagy igyekezetemben, de aztán sikerült nagyjából letakarítanom a kezem :)

Az alap a China Glaze Goldie but Goody - ez volt épp rajtam, nyomdázó lakknak pedig a Miss Sporty egyik piros árnyalatát használtam. Jelentem, ha jó minőségű palettánk és a nyomdázónk van, akkor a piros Miss Sporty (150) tökéletesen alkalmas nyomdázófestéknek. 
Nektek is tetszik?


6 megjegyzés:

  1. szuper lett. jó tudni,hogy a miss sporty működik nyomdázásra :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Annyira örülök, hogy beruháztam a Moyou palettákra! Erzsi megmondta a tutit, ezek tényleg klasszisokkal jobbak, mint amiket eddig próbáltam.

      Törlés
  2. Jó lett! :)
    Igaz mennyivel könnyebb ezekkel az egész nyomdázás? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hallod, össze se lehet hasonlítani, hatalmas a különbség. Találó volt a sajtreszelő effektus amikor erről írtál :)))

      Törlés
  3. Részvétem a körmödért. Ma a baj középső ujjamon mondta be a csődöt a körmöm és beszakadt bőr alá. így mennie kellett mindegyiknek... :( Ennek az arany lakknak viszint valami csodás színe van! :) Szép mani!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj az fájdalmas lehetett :(
      De nézzük a jó oldalát, hétvégén gesztenye lesz az egyik kihívás témája és a gesztenye is kicsi és kerek ;)

      Törlés