2014. április 7., hétfő

Musical Mani Monday / Timbaland - The Way I Are

A Musical Mani Challenge aktuális állomásán Timbaland: The Way I Are dalát dolgozzuk fel.

Sajnos ez a dal ebben a formában nekem egyáltalán nem tetszik, viszont találtam a cover videók között egy csapatot, akik egészen élvezhetővé tették számomra is.

Mindig meglep, hogy micsoda fantasztikus gyöngyszemekre lehet bukkanni a neten! Nézzétek, így is lehet ezt:



Szerintem egyszerűen zabálni valóak! Leegyszerűsítve a szerelemről szól a dal, hogy úgy szeressük akit szeretünk, ahogy van... :)

Természetesség, játékosság, romantika - számomra ezek a szerelmes hangulat ismérvei, igyekeztem ezeket az elvolt fogalmakat manikűr formájában átemelni a kézzelfogható valóságba:





A felhasznált lakkok (Astor 302 Creme Brülée és Essence Be Loud! graffiti topper) már szerepeltek korábban a blogon, érdemes újra megnézni őket, főleg az Astort, ugye mennyire más arca volt abban a koncepcióban? :)

Üdv:






























10 megjegyzés:

  1. nekem ez a kedvencem tőled.
    telitalálat az egész :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik! A visszafogott alapon,nagyon jól mutatnak ezek a vidám színek!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Így próbáltam összehozni a természetességet a játékossággal :D

      Törlés
  3. Very cool manicure! :)

    VálaszTörlés
  4. hello dear , me again :-)
    i am not a fan of glitter , dont like to put on my nails so much , but i love glitter
    so i do like very much your nails, they look perfect
    but i did not understand , did you use sticker or you painted alone this nice picture ?
    thanks, and see you :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hi Dear, I used water decals and matte top coat :))

      Törlés
  5. Mennyire cuki az a matrica, és milyen jó ez a topper. :)

    VálaszTörlés