2014. július 23., szerda

Golden Rose Rich Color 06

Alig találok szavakat a Golden Rose Rich Color 06 lakkal kapcsolatban, teljesen elvarázsolt! Nézzétek csak:





Barackos-lazacos-narancsos-aranyos... mihez is hasonlíthatnám ezt a színt? Igyekeztem úgy fotózni, hogy az arany pelyheket is láthassátok:


Szerintem a Golden Rose márkát minden lelkes körömlakk-rajongó ismeri, de azért ejtek róla néhány szót, mert úgy érzem a mostani PP és Zoya kampány dömpingben az alacsonyabb árkategóriába tartozó lakkok háttérbe szorulnak, pedig ezek közt is akadnak kifogástalan minőségű darabok és izgalmas színek, mint például ez is.


Igaz, hogy kicsit nehezebb kezelni mint a 16-os sötétkéket és a 10-es nude-ot, de érdemes megdolgozni a látványért. A lakk állaga viszonylag sűrű, széles, lapos, lekerekített ecsete a könnyebb lakkozást hivatott elősegíteni, bár én ezekkel az ecsetekkel bocább vagyok, mint a hagyományosakkal :)

A száradása nem  leggyorsabb, inkább átlagos. Olyankor célszerű hozzáfogni a használatához, amikor van egy kényelmes fél óránk saját magunkra. Én ezt "énidő"-nek hívom :)

A körmeimen három rétegben láthatjátok. Rövid körömre kettő is elég lehet. A széleknél a SV kicsit összerántotta, ideje lenne már vennem egy új példányt... ha rendelésre adom a fejem, biztos hogy a GR lakkokból is fogok rendelni, szerintem nagyon megéri 590Ft darabja.





Minden kép természetes fényben készült. Még lapzárta előtt kisütött a napocska is, ezért még gyorsan kiszaladtam lőni egy két napsütötte képet is:



Erzsi, ha olvasod: 
Ezer köszi ezért a szépségért, álmomban sem hittem volna, hogy ennyire megtetszik, nagyon jól viselkedik ez a lakk és igazán illik hozzám!

Üdv:



23 megjegyzés:

  1. nagyon szép ez a lakk.pont most vettem hasonló,Kiko-t:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Kiko számomra nehezen beszerezhető, mindig csorgatom a nyálam amikor látom nálad, ugyanígy a Sinful Colors-ra is, annak is csodás színei vannak!

      Törlés
  2. Szép akinek tetszik ez a szín. Két narancs lakkom van meg egy narancsos barna, ez a csillogós nekem már sok lenne. Nekem az 50-es a kedvencem, bár az inkább korallos. Nekem "magánidőm" van :) Muszáj néha.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó az én romantikus lelkemnek ez nagyon kedves szín :) Megsasolom az 50-est is, az hogy viselkedik, könnyű vele dolgozni?

      Törlés
    2. Igen, az enyémnek legalábbis jó az állaga, a GR-ok közül a kékem ami sűrűbb (de lehet azért, mert melegben lakkoztam vele legutóbb), én szeretem. Bár rájöttem, hogy ami másnak híg, az nekem sűrű :) De az új lakkok nálam mindig könnyen kezelhetőek, többnyire hígak, na ez pont jó, nem kellett félretenni érni :)

      Törlés
  3. Hűűűűű, ez de Szilvis O.O

    VálaszTörlés
  4. áááááá ez a lakk túúúúúúúúúl gyönyörűűűűűű

    VálaszTörlés
  5. Válaszok
    1. Az bizony, küldtem neked üzit az előző posztodhoz, nézd meg légyszi!

      Törlés
  6. Jaj, de gyönyörű, csodálatos a színe *.*

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép szín...és még mindig nincs GR lakkom...sajnos, pedig nagyon tetszenek.

    VálaszTörlés
  8. tényleg különlegesen szép, rajtad nagyon jól mutat!
    az én bőrtónusomhoz abszolút nem illenek ezek a színek, de attól még imádom másokon nézegetni őket... ;)

    VálaszTörlés
  9. What a sweet colour and I love the shimmer :) Very summery.

    VálaszTörlés