2014. július 18., péntek

Manikűrvadász 10.



Nagy izgalommal vártam a 10. Manikűrvadászt, igazán örülök, hogy a sorsoláson Bia lett a párom, akitől manikűrt vadászhattam. Bia csodás ízléssel válogatja meg a lakkjait, lelkiismeretes tesztelő, a lakkbemutatói hasznosak, sokan szeretik emiatt a blogját. Az én szivemet inkább a nail-art munkák dobogtatják meg, szerencsére ilyenből is akad jópár a Smink és a többi blogon.

Íme egy kép a választott manikűrről, ami legközelebb áll hozzám:


A koncepción nem változtattam, csak a színeken: sötétkékben és lilában alkottam újra:






A felhasznált lakkok:


A GR -t és a Rimmel Sand-ot már láthattátok a blogon, mindkettőt imádom. A másik két lakkot Erzsi ajándékcsomagjában találtam, mindkettő nagyon szép. A metálfényű kék alá kellett alapnak a GR a tökéletes fedés érdekében, de így is nagyon jól ki fogom tudni használni. Imádom ezeket a színeket, remélem nektek is tetszik a mani.

Üdv:



Nézzétek meg a többiek munkáit is:







16 megjegyzés:

  1. Bia blogja tényleg jó hely, és a körömlakkozásai csodásak. A Te verziód is nagyon tetszik, igazán Hozzád illő színeket választottál :-)

    VálaszTörlés
  2. Jaj, de jók ezek a színek...

    VálaszTörlés
  3. Mindkét változat nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés
  4. Úú de jó ez a két szín együtt. Nagyon tetszik (és nagyon irigyellek, hogy megnyerted az a sok szépséget :D)

    VálaszTörlés
  5. Úristen ez nagyon vagány! Eszméletlen!

    VálaszTörlés
  6. Mindkét változat nagyon tetszik!:)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jól néz ki! A plüssporos köröm nagyon cuki!^^

    VálaszTörlés
  8. De jó a "szőrös" köröm :D Jó lett, tetszik mindkettő!

    VálaszTörlés
  9. Ez a manikűr csodaszép, tetszik :)

    VálaszTörlés
  10. Mindkét manikűr nagyon tetszik, a tiednél szinte fejbe kólintott ez az élénk kék :)

    VálaszTörlés
  11. Nagyon tetszik mindkét manikűr! :)

    VálaszTörlés
  12. hú! imádom a kéket meg a lilát, de ez nekem most kicsit sok így együtt. viszont a megvalósítás csodás, mint mindig... :)

    VálaszTörlés
  13. Nagyon jók ezek a színek együtt. :3

    VálaszTörlés