2014. július 1., kedd

33DC - 12. A pattern in your home

Egy minta az otthonomból? Nem is olyan könnyű feladat... hiszen az én otthonomban alig vannak minták. Ha nem lett volna ez a kihívás, talán sosem tűnik fel, milyen sok egyszínű holmim van és milyen kevés figyelmet szentelek az engem körülvevő tárgyaknak.

Igazság szerint szeretem a szép holmikat, de elég spórolós vagyok, ezért "csak úgy" nem vásárolgatok magamnak ilyesmit, max. akkor veszek újat valamiből, ha a régi eltörött. :) Aztán csak megoldódott a problémám, mert megakadt a szemem egy dísztányéron.



Nap mint nap elmegyek mellette, mégis szinte láthatatlan, annyira hozzászoktam már. A férjem néhai nagynénijétől örököltük, aki már nagyon rég nincs köztünk. Sokáig csak úgy kallódott ez a tányér a többi "kacat" között, aztán egy festés alkalmával rácsodálkoztam, hogy milyen egyszerű és mennyire tetszik a színe. Ekkor került az étkező falára. A mintájáról - úgy emlékszem - a mi kis négyes egységünk jutott akkor eszembe. Mi, négyen négyfélék, külön-külön, mégis együtt állva a közös pont, a közös nevező körül. Egy helyről indulunk és egy helyre érkezünk. Ez a mi családunk.








A lakkozáshoz az egyik kedvencemet a Golden Rose Rich Color 16-ot használtam, amit Miss Sporty mattító lakkal festettem át. A mintát Moyra 03 fehérrel festettem. Szerintem egész jó lett. :)

Ti is csatlakozhattok a kihíváshoz az alábbi link segítségével:

<!-- start InLinkz script -->

<script type="text/javascript">
document.write('<scr' + 'ipt type="text/javascript" src="http://www.inlinkz.com/cs.php?id=420706&' + new Date().getTime() + '"><\/script>');
</script>

<!-- end InLinkz script -->

Üdv:




4 megjegyzés: