2014. július 23., szerda

Summer Nails Challenge - fürdőruha




Ma fürdőruha ihlette manikűrök készülnek a kihívás keretében. Én a kislányom cuki cseresznyés bikinijét gondoltam most manikűrbe álmodni, ő lenne az:


A mai bejegyzés másik főszereplője pedig a nyereménycsomagom újabb darabja, a Color Club Yum Gum nevű rágógumi illatú és cukorkarózsaszín körömlakkja lett, naplemente után neonosnak is tűnt, szeretem az ilyen izgalmas lakkokat.



Ez a lakk eszméletlen erős rágógumi illatot áraszt, de komolyan! Még két réteg fedőlakkon keresztül is érezni az illatát, elképesztő! A krémes állag miatt viszont kellett egy kis extra rutin a lakk egyenletes felkenéséhez, ami nem könnyű feladat, de megéri kísérletezni a rétegszámmal, a rétegvastagsággal és a fedőlakkokkal, azt hiszem a végeredmény magáért beszél. 

Két ujjamon mattítottam (gyűrűs és középső) két ujjamon fényes fedőlakkot használtam (mutató és kisujj) a hüvelykujjamon fedőlakk nélkül látjátok. A rózsaszín lakkból nekem három réteg kellett, hogy ne legyen bordás. Nem is csíkos, inkább bordás, mert elég sűrű az állaga. A vastag lakkozás miatt egy hangyányit bebuborékosodott, de talán nem vészes mértékben.


A mintás körmökön az alap két réteg Moyra 03, nekem változatlanul ez a kedvenc fehér lakkom. A matt fedőlakk a szokásos Miss Sporty, a fényes fedőlakk az épp aktuális Astor Already Dry volt.

Hogy szebb, matt vagy fényes fedőlakkal?

Üdv:



23 megjegyzés:

  1. Szilvia, this is amazing design, I like it very, very much :D

    VálaszTörlés
  2. O.O Azt a mindenségit neki de szép O.O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az arany után talán a rózsaszín a második kedvencem :)

      Törlés
  3. De cuki! Nagyon aranyos lett! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Olyan kislányos, ugye?

      Törlés
    2. Igen, de éppen ezért ilyen klassz, és cuki :) Nagyon megy a bikinihez. Kislányod helyébe kikönyörögtem volna, hogy én is ilyen körmökkel rohangálhassak ebben a cuki fürdőruhában :D

      Törlés
  4. love this flashy pink, and cute cherries! so cute

    VálaszTörlés
  5. Pont olyan, mint a fürdőruha :) Nagyon tetszik a rózsaszín lakk, én egyelőre fényes-párti vagyok, egy db matt lakkom van csak, az is fura nekem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó én teljesen belelkesedtem amióta a matt fedőlakkok hatása alá kerültem :)

      Törlés
  6. Ez nagyon aranyos. :) A bikini és a manikűr is szuper. Nem kérte a kislányod, hogy fed fel az ő körmére is? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szegénykémnek már csömöre van a lakkoktól, folyton elöl hagyom őket, a kanapé gyakorlatilag megközelíthetetlen tőlük :)))))

      Törlés
  7. pont minap gondolkoztam,hogy felkenem ezt a CC lakkot. hiányzik az illata :) olyan szép pink!!!
    a manikűr nagyon tetszik,gyerekesen cserfes,nagyon eltaláltad.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Ó igen, ez az illat nagyon csábító, az emberek nem értik miért tartom folyton az orromhoz a kezem :D

      Törlés
  8. de szuper kis lakk lehet az illata miatt is :) cuki lett a manikűr :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nagyon jó illata van, ami nagyon sokáig megmarad :)

      Törlés
  9. szuper lett illik a manikűr a bkinihez :)

    VálaszTörlés