2014. július 22., kedd

33DC - Animals


Ehhez az állatos kihíváshoz most nem nagyon akart jönni az ihlet, mert teljesen lekötötték a gondolataimat az új lakkok, amiket Erzsitől nyertem. Aki régebb óta olvas, tudja mennyire odavagyok az arany lakkokért, s mivel a dobozka egy ilyet is tartalmazott, úgy voltam vele, nekem mindegy már hogy milyen téma jön soron én akkor is arannyal fogok alkotni valamit!

Fel is kentem a Morgan Taylor Give Me Gold lakkjából 3 réteget aztán csak nézegettem - nézegettem és annyira tetszett hogy sehogy sem kívánkozott rá minta, de végül néhány zebracsíkot mégis rápaszíroztam a rend kedvéért. Mire végeztem már beesteledett, ezért hideg fehér izzó fényénél készítettem fotókat, de alább megmutatom majd minta nélkül is, természetes fényben.






Egyébként rövid - vagy legalábbis az enyémnél rövidebb - körmökön 2 réteg biztos elég, én azért kentem fel hármat, mert biztosra akartam menni. A száradása gyors volt, jól terült, nem csíkozott, könnyen tudtam dolgozni vele, minden tulajdonsága rendben van. 

Erzsi képeit itt találjátok erről a lakkról, az enyémek pedig most következnek - ezek "lakkozásközi" képek, ezért nincs még letakarítva a körömbőr a képeken, de a lényeg látszik:




Tehát arany, de hideg fényű arany nagyon különleges szín! Korábban nem volt szerencsém ehhez a márkához, Erzsinél láttam először. Ma már Magyarországon is kaphatóak itt. 

A kihíváshoz ezzel a linkkel tudtok csatlakozni:

<!-- start InLinkz script -->

<script type="text/javascript">
document.write('<scr' + 'ipt type="text/javascript" src="http://www.inlinkz.com/cs.php?id=428722&' + new Date().getTime() + '"><\/script>');
</script>

<!-- end InLinkz script -->


Üdv:


14 megjegyzés:

  1. Szép :) A Morgan Taylor lakk hasonlít az Essence 140 Go Bold lakkjára :)

    VálaszTörlés
  2. Á, nekem nem jön be az arany, se az állatminta, de a manikűr objektíven nagyon szép, jól is mutat rajtad és a blogodat is szeretem olvasgatni.

    VálaszTörlés
  3. Nem vagyok egy "aranyos" lány, de ezt az árnyalatot el tudom képzelni magamon. Szép lett a nyomdázás is :)

    VálaszTörlés
  4. Tényleg különleges árnyalatú arany, nagyon tetszik, és jól is áll Neked :-)

    VálaszTörlés