2015. március 18., szerda

Pinspiráció - a tavasz jegyében

Tavasz = nagytakarítás. Nagytakarítás a körmeimen is. Vad körömfehérítési tisztítókúrára fogtam magam. Ez abból áll, hogy nem lakkozok, csak az Astor Pro Manicure GIVE ME CLEAN! fehérítő lakkját használom. Meglátjuk mennyire válik be?

Addig is, gyűjtöttem néhány tavaszi körmös képet a Pinteresten:

forrás
forrás
forrás
forrás
forrás
forrás
Remélem hamarosan lesz időm egy ilyen színpompás tavaszi manikűr elkészítésére. :) 
Ti mennyire vagytok mostanában "virágos" hangulatban?


Üdv:


5 megjegyzés:

  1. cute nails
    i wanted to do my nails, but i was disappointed

    http://melodyjacob1.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  2. Ma tuti virágos manit csinálok és holnap is, mivel itthon vagyok két napot. Nekem ez a kedvenc mintám, hiába van többféle lemezem, a virágos kerül elő leggyakrabban. Szabad kézzel max. a pöttyökből alkotott virág menne, olyat is szoktam.

    VálaszTörlés
  3. A pöttyöshöz én is kedvet kaptam :) köszi az ötletet!

    VálaszTörlés
  4. Majd áruld el nekünk is milyen hatása van a GIVE ME CLEAN-nek.

    VálaszTörlés