2016. július 5., kedd

Hosszú forró nyár

Jókora kihagyás után végre újra kedvem támadt a színekhez. Ez az év igazán fordulatokban gazdagra sikeredett, pedig még csak a felén vagyunk túl. 

A blogtól való távolmaradásom oka részben ez - munkahelyváltás, adótanácsadó tanfolyam stb. - részben pedig az, hogy kissé "besokalltam" és a lakkokhoz fűződő viszony átmenetileg lakkokhoz fűződő iszonnyá alakult át. Hetekig szóba sem jöhetett semmiféle nail art, kizárólag egyszínű körmökben mutatkoztam. 

Már azon voltam, hogy bezárom a blogot, de aztán egy váratlan pillanatban - a havi zárás kellős közepén, amikor már olyan kimerült voltam, hogy a hamut is mamunak mondtam - bevillant hogy lakkoznom kell. 

Aztán pár perc önkívület következett és már kész is volt ez a kis őrült nyári köröm.

Előbb csak Instára és FB-ra tettem ki, aztán anyukám juttatta eszembe, hogy - "és a blog?" 

Ó, a blog... hát itt van még, megvárt. Megvárta amíg leteszem a vizsgáimat, amíg megcsinálom a zárást, amíg összeszedem magam egy kicsit. :) 

... és ti is megvártátok, és ezt köszönöm!

Ez most csak egy egyszerű kis hangulatmanikűr, spontán és lusta kivitelezés, amolyan kényelmes újrakezdős... a száraz ecset technika és a legbolondosabb színeim találkozása. 

Rendetlen, de vidám, mint amilyen én vagyok most :)

Az alapszín egy sárga lakk: a: Golden Rose Wow! 41, erre kerültek áttetsző színek az Astor kínálatából: 291 River by Night, 295 Acacia Leaves és 286 Gana Purple dry brush technikával, a kész kompozíciót a Lovely téli glitteres lakkjával zártam amit a Top Jewels trendkiadásban vásárolhattunk meg Nr. 4-es jelöléssel. 

Nálatok hogy alakul ez a nyár?
Hajtós vagy pihenős?


Üdv:






9 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy nem hagyod abba, mert már heveny sokkot kaptam korábban emiatt.
    Nagyon szép ez a manikűr, igazán nyárias :)

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy ismét van bejegyzés. Tényleg csak úgy érdemes csinálni, ha örömet okoz. Voltam már én is úgy, hogy háttérbe szorult a lakkozáson való agyalás, nagyon rossz időszak volt. Ha van kedvem lakkozni, akkor minden rendben :) Kívánom neked is, hogy vidám nyarad legyen és legyen kedved a lakkozáshoz (is)!!

    VálaszTörlés
  3. Itt is örülök a visszatérésedért! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó hogy újra írtál! Én is borzasztóan sajnáltam volna ha bezárod a blogot, még épp csak megismertelek személyesen is, és máris eltűnnél?! Remélem nem én ijesztettelek így meg!!! :D Az újrakezdős manid nagyon aranyos lett. Színes és vidám, pont amilyen nyárra kell. Nekem eddig dolgozós volt az idei nyár, most jut majd kis idő a pihire is. Remélem, te is fel tudsz töltődni kicsit, megérdemled!!! :)

    VálaszTörlés
  5. kisses nad hugs, hope your family and you are well
    lovely nails !

    VálaszTörlés
  6. Biar gak capek nyari ke atas lagi, ini saya kasih link untuk belinya

    Mau tanya-tanya dulu juga silakan

    Mau daftar jadi Reseller biar langsung bisa praktik juga bisa langsung daftar Via WA 081320901042

    Obat Leukosit Tinggi

    Obat Lipoma

    Obat Kista Ganglion

    Obat Haid Tidak Lancar

    Obat Eksim

    Obat Polip Rahim

    Obat Cairan Di Paru Paru

    Obat Benjolan Di Dahi

    Obat Kelenjar Getah Bening

    Obat Kanker Otak

    VálaszTörlés
  7. Itt vagyok gyönyörű körmök, kissè elvesztem pàr èv örvènyèben. Az èn körmöm Most pont olyan, mint a blogom beköszönő bejegyzèsèben, csak ès alakul valami fontos is

    VálaszTörlés
  8. Ok, màr làtom, kicsit fosul kezelem a felületet telóról vagyok. Meseszèp 🥹

    VálaszTörlés