2014. január 6., hétfő

Manicute kihívás - Hello 2014!




Elöljáróban leszögezném, hogy a szilveszteri retro disco mani lemosása után heveny glittermérgezés tüneteit fedeztem fel magamon, ezért bizonytalan ideig glittert kizárólag mások körmein akarok látni!

forrás
Ez okozott némi nehézséget a Manicute újévköszöntő állomásánál, de végül feltaláltam magam :)) Arra gondoltam: - Sebaj, az igazi konfetti úgyis sima papírból van, ami nem csillog, tehát csak pöttyöket kell festenem és már kész is vagyok!

Igazából van némi bűntudatom emiatt a nyögvenyelős kompromisszum miatt, ezért a fantáziahiányt szorgalommal próbáltam ellensúlyozni: két színváltozatban is elkészítettem a manikűrt nektek. :)







Melyik tetszik jobban?

10 megjegyzés:

  1. Nagyon tuti, nekem mind a kettő tetszik :)

    VálaszTörlés
  2. Valóban jól néz ki. :) Kis vidám szerintem.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon vagány lett mind a kettő! :3

    VálaszTörlés
  4. Nálam is az első a nyerő!:D

    VálaszTörlés
  5. Húúúú ez nagyon-nagyon bejön. Az első jobban tetszik, de mindkettő, wow.

    VálaszTörlés
  6. Nekem is az első tetszik jobban, de a második is klassz: )

    VálaszTörlés
  7. Tökéletesen illeszkedik a témához, szerintem nem fantáziátlan. Az első jobban hozza a konfettik sokszínűségét, de a második is jó.

    VálaszTörlés