2014. január 6., hétfő

Lovely Blink Blink Nr. 11

Az úgy volt... hogy még tavaly (!) nagyon megtetszett az állványon a Lovely Blink Blink Nr. 11-ese és valószínűleg nem lehettem egyedül ezzel, mert már csak egy árválkodott a polcon ebből a színből. Engem azzal csábított el, hogy arany is, rózsaszín is, csillog is... sejtettem, hogy valószínűleg gond lesz a fedésével, de a kíváncsiságom és az alacsony ár megint felülírta a józanságomat.

Többször, többféleképpen használtam már, többször többféleképpen próbáltam fotózni, de sosem lett belőle bejegyzés. Mostanáig! :)

Tehát így kezdödött decemberben a kapcsolatunk... egy halvány rózsaszín alappal (Lovely Classic Nr. 120) próbáltam ki először:





Nem is tudom miért nem tetszett akkor? Hiszen ez szép!
Néhány nap múlva - már rövid körmökkel és egy sötétebb alappal - újra nekifutottam:





... de még mindig úgy éreztem, hogy nem láttam meg az igazi arcát. Félretettem, hogy majd megálmodom a sorsát. Aztán egyszer csak kipróbáltam magában is, két rétegben. Nem is olyan rossz a fedése. :)  

Az arany szín így érvényesül leginkább, de csak természetes fényben. Szerettem volna a fotókon együtt láttatni a rózsaszín és az arany csillogást... talán ez lett a legjobb kép: 


és végül, így mutat teljes napfényben:



 Összességében nem rossz kis lakk ez. Sőt! Egész jó! :)))



6 megjegyzés:

  1. Tetszik, ahogy meggyőzted magad :) Jó kis lakk.

    VálaszTörlés
  2. Én a legutóbb visszatettem a polcra, de most megint elbizonytalanodtam :-)
    Azt hiszem, ha lesz még az üzletben, elhozom :-D

    VálaszTörlés
  3. Első ránézésre meg nem mondtam volna,hogy ennyire szép :O Felkenve nagyon tetszik :))

    VálaszTörlés
  4. Szerintem minden kombinációban jól mutat :))

    VálaszTörlés