2014. január 9., csütörtök

Golden Rose Matte 19.

Első tesztalanynak ezt a jeges szépséget választottam, mert többetek a Golden Rose lakkokra volt leginkább kíváncsi :) A sötétkéket Lilla szombati kihívására tartogatom :) 

Ezt a szép kis lakkot a Nailland webshopjában rendeltem 690 Ft-ért, ami így utólag nem biztos hogy megérte, mondjuk úgy hogy határeset. Előre is elnézést a homályos képekért, de ködös az idő, vakuval pedig nem jön át hogy ez egy matt lakk.

Mindig izgalmas valami újdonságot kipróbálni és hajlamosak vagyunk azt gondolni, ha egy lakk nem kapható minden utcasarkon, akkor biztos nagyon különleges. Kicsit illúzióromboló leszek ez egy átlagos minőségű lakk, kb. Lovely kategória, hátránya, hogy kicsit drágább és nehezebben hozzáférhető, előnye, hogy érdekesebb és ötletesebb a színvilága. Kíváncsi vagyok a többi darabra is amit a márkától rendeltem, mert más márkáknál is tapasztaltam hogy erős a minőségbeli szórás a színek között.


Jöjjenek a részletek:
1/ Üveg: tetszetős megoldás matt finisű lakkot matt üvegbe tenni, nekem tetszik. Az üveg alakja is szép, bár szerintem nem praktikus hogy lefelé szélesedik, így több marad az alján, amit nem lehet az ecsettel kibányászni.
2/ Kupak, ecset: a kupak hosszú, keskeny kialakítását üdvözlöm, nagyon kényelmes, kézre áll. Az ecset átlagos, semmi lekerekítés, lapítás. Igazából én jobban is kedvelem a karcsú hagyományos ecseteket. Elég sok lakkot felvesz ezért ügyelni kell a mennyiségre.



3/ Állag: híg, valószínűleg ezért vesz fel belőle túl sokat az ecset. Amikor felvisszük úgy tűnik mintha egy sima gyöngyházas lakkot kennénk, ami csíkoz annak rendje-módja szerint, de száradáskor a csíkok eltűnnek és a fényét is elveszíti, szépen bemattul ahogy elvárható.

4/ Száradás: lassabban szárad mint a Lovely vagy az Essence, ez nem tetszik benne. A végén már alaplakk nélkül kentem, úgy gyorsabb volt a száradása, de úgy sem elég gyors.

5/ Fedés: két réteg szükséges a tökéletes fedéshez, a képeken is így láthatjátok.



6/ Összegzés: ez egy átlagos minőségű lakk, elég babramunka dolgozni vele, de szép végeredményt lehet elérni ha jó a kézügyességünk és elég türelmesek vagyunk. Nehéz volt fotózni, mert helyenként kicsit szürkésnek látszik, pedig ez egy gyönyörű halványkék árnyalat, egyáltalán nem szürke. Nekem nagyon tetszik a színe és a matt finish, de nincs igazi wow! érzésem. Érdekes, hogy a vakus képeken nem igazán látszik a matt finish. :))



7/ A tartósságáról még nem tudok nyilatkozni. Szombatig kell kibírnia, akkor ígyis-úgyis lemosom a kihívás miatt. Kíváncsi vagyok hogy bírja? Fedőlakkot ugye nem használtam a matt finish megóvása érdekében.


Nektek hogy tetszik? Betehetem a nyereményjátékos dobozba?

14 megjegyzés:

  1. Tetszik a színe és alapból szeretem a matt finist, de amikor odáig jutnék, hogy vegyek egy matt lakkot, mindig arra gondolok minek, hiszen fedővel bármit le tudok mattítani. Bár igaz, az két napnál nem tart tovább, akkor már kezd kifényesedni, át kell kenni újból.

    VálaszTörlés
  2. Tetszik ez a jeges kék szín, igazán különleges szerintem :)

    VálaszTörlés
  3. valóban eléggé fagyos, télies hatású szín! :) érdekes, h pont a mattsága nem látszik a vakus képeken. viszont különlegessé teszi, hogy apró csillámok (?) vannak benne :) szép!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, olyasmi hatása van mintha csillámok lennének, de sokkal apróbbak. Mintha egy gyöngyházfényű lakk lenne matt topperrel, csak kevesebb réteggel és idővel meg lehet így úszni a mutatványt hogy csak egy terméket használunk.

      Törlés
  4. Én a GR velvet matte lakkokat nézegettem, de még nem szántam rá magam a rendelésre. De örülök, hogy most írtál róla, mert látom, hogy hogyan néz ki felkenve. :) Amúgy nagyon szép szín van :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsi hogy belekotnyeleskedem, de a matte velvet kollekció egészen más, abban vannak csillámok, ha jól láttam háromféle GR matt lakk kapható. :)
      Amúgy nem rossz nem rossz :) Fedőlakkal is kipróbálnám :)

      Törlés
    2. Igen, rendeltem egyet a matte velvet-ek közül is, egy szép halványrózsaszínt, amiben ezüstös fények úszkálnak, hamarosan mutatom őt is a blogon :)

      Törlés
  5. Nagyon szép szín, erre olyan szépet lehetett volna nyomdázni is :)

    VálaszTörlés
  6. thsi is too lovely color from GR matte collection.have it to my self ! very nice baby blue !
    i follow your blog now ,and if you like you can follow mine blog back !many regards and all the best in 2014 !

    VálaszTörlés
  7. lassan, de kezdek "mattosodni", tetszik a színe, bár a száradási idő a gyengém :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is :) A gyakori lakkozás miatt fontosabb a száradási idő mint a tartósság :D

      Törlés