2013. december 31., kedd

Karácsonyi Körömkihívás 2013 - Szilveszter

Elérkeztünk a 2013-as Karácsonyi Körömkihívás és egyúttal a 2013-as év utolsó manikűrjéhez! Az én koromban már a retro disco és a batyus bál takarja a "kirúgunk a hámból" fogalmát. Idén az előbbit sodorta utunkba a szél, tehát ennek szellemében készült az alábbi manikűr, ami a diszkógömb csillogására igyekszik reflektálni, de belecsempésztem egy kis rendetlenséget, egy kis hullámzást is, ezzel adva lelket a műnek. Remélem elnyeri a tetszéseteket és jól fogom érezni benne magam az éjjel!






Nekem a '90-es évek zenéje jelenti a retro-t, mert ez az évtized volt a legizgalmasabb és legtermékenyebb része az életemnek. Hallgassatok bele, ha van kedvetek! :)


Jó mulatást kívánok az ünneplőknek, jó pihenést a visszahúzódni vágyóknak és jó munkát annak akinek nincs más opciója. :)

Nem bánom hogy a hátam mögött tudhatom ezt az évet, számomra nagyon megterhelő volt, ugyanakkor sok olyan akadályt átugrottam, amiről nem gondoltam volna hogy lehetséges. Ezen keresztül új készségeket fedeztem fel magamban, ezért azt mondom: "Oké, ezt most tisztességgel végigcsináltam, de légyszi most már legyen könnyebb!!!"

A kínaiak szerint 2013 a kígyó éve volt és nekem szent elhatározásom, hogy ma este bizony rálépek a kígyó farkára, úgy odataposok neki, hogy csak úgy nyekken!

A 2014-et viszont kíváncsian és reménykedve várom... tudom, hogy kihívásból nem lesz kevesebb, de ez nem is baj, hiszen ismeritek a mondást: 

Ne kevesebb feladatot kérj, hanem több erőt a megoldásukhoz!

Boldog újévet kívánok minden kedves olvasómnak,
jövőre veletek ugyanitt!!! 

Üdv:


27 megjegyzés:

  1. Fantasztikus lett :) BÚÉK !!

    VálaszTörlés
  2. Csini lett, Anyus!! Jó bulizást estére!! Holnap koccintunk...remélhetőleg!!:-)
    B.Ú.É.K!:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A próféta szóljon belőled! Folyt köv az új évben, reméljük eljön végre a mi időnk!

      Törlés
  3. Csodás!
    Igazi discos hangulata van!
    Van türelmed,nem lehetett könnyű felpakolni ezt a sok glittert!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát elszórakoztam vele néhány órán át, ez tény :) de nagyon élveztem a rakosgatást :)))

      Törlés
  4. Nagyon jó lett! Neked aztán van türelmed :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, ez érdekes egyébként, mert csak akkor vagyok türelmes, ha kreatívkodhatok, egyébként elég rossz a monotonitás-tűrésem :D

      Törlés
  5. Úristen gyönyörű lett!! BÚÉK!!!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép *.* Sikerekben gazdag, boldog Új évet kívánok Neked! :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon tuti lett :) A retro discoban én is jobban érezném magam, de nekem a sok "megfáradt részeg" jut a sürgősségin :)

    Boldog Új Évet kívánok Neked! Örülök, hogy így virtuálisan megismerhettelek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ajajj, akkor te a bulizás árnyékos oldalán leszel ma este, kitartás!!! Én is nagyon örülök :) BUÉK!

      Törlés
  8. Ez nagyon pöpec lett! :D Majd ha egyszer nagyon unatkozok lehet bevállalom. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ... hát jól gondold meg, mert a felvitele még csak-csak... de az eltávolítása!!! :D

      Törlés
  9. Hű, egy csupacsillám szépség! :) BÚÉK! Az a mondás nagyon jó, inspiráló.

    VálaszTörlés
  10. Válaszok
    1. Kedves Szilvi, ezt majd a januári kedvences posztban megemlíthetem mint havi kedvenc manit? :)

      Törlés
  11. Természetesen! Nagy örömet szerzel vele, köszönöm!

    VálaszTörlés
  12. Nagyon szupi lett! Ellehettél vele egy ideig mire az összes glittert felpakoltad a körmödre! De megérte a fáradozásokat szerintem, mert meseszép lett! Már én is tervezek egy ilyet, de még nem volt rá időm sajna :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja, hát egy kicsit már be-beremegett a kezem itt-ott a kanyarban a vége felé :D

      Törlés