2013. december 21., szombat

Blogkarácsony - Mea Jézuskája

Végre elérkezett a napja, hogy megmutathatom mit hozott Mea, vagyis a nailpolishmaniac blog Jézuskája! 

Nézzétek:



Nagyon - nagyon örülök az ajándékoknak! A Golden Rose lakknak elsősorban azért örülök, mert nem volt még lehetőségem kipróbálni ezt a márkát, másodsorban azért mert már régóta szerettem volna hozzájutni egy szép piros csillámos lakkhoz, hiszen a karácsonyi kihívásokhoz ez szinte "létszükséglet" egy lakkszerelmesnek. A jeges Lovely-val már többször szemeztem a pulton, de valahogy mindig "erős tudtam maradni" - nagyon örülök, hogy a Blogkarácsony révén az önmegtartóztatás dacára hozzájutottam. Biztos vele is készül majd manikűr hamarosan. A matricák valószínűleg a szilveszteri buliban fognak debütálni, kicsit visszafiatalodok legalább. Úgy emlékszem a '90-es évek hajnalán volt nagy divat a neon szín, akkoriban ölni tudtam volna egy neonsárga smile fülbevalóért! Na és persze szövegkiemelő is nagy szám volt! :) Ráadásul, ezek a matricák világítanak a sötétben, kár, hogy a rendelkezésemre álló "technikával" ezt nem tudom szemléltetni.

Mea, köszönöm szépen ezeket a remek ajándékokat, nagyon jó érzékkel választottad ki őket! Ezúton is kellemes karácsonyi ünnepeket és boldog új évet kívánok neked és kedves családodnak!

Én Ramit ajándékoztam meg, látogassatok el a stílus és egyéb katasztrófák blogra, ott megleshetitek mit tettem a csomagba :)

12 megjegyzés:

  1. Juj O.O A GR lakkot minél előbb had lássam :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon örülök, hogy örömet okozhattam és tetszenek! :) Nagyon kíváncsi vagyok ám egyébként a GR lakkra, szóval bejegyzést róla minél előbb, légyszilégyszi! :)

    Nagyon Boldog Karácsonyt kívánok én is, és jó lakkozást! ;) :)

    VálaszTörlés
  3. Uhh istenem, azok a lakkok *.*

    VálaszTörlés
  4. Csodaszép a GR lakk, azt hiszem, felírom kívánságlistára. Remélem, írsz róla, nagyon kíváncsi vagyok rá! :)

    VálaszTörlés
  5. Jól néz ki a GR lakk..kíváncsi vagyok rá. :)

    VálaszTörlés
  6. Jó kis lakkok, várjuk a teszteket. :)

    VálaszTörlés
  7. de gyönyörű az a piros lakk:)
    Igazi karácsonyi.
    Köszönöm az ajándékokat, mindennek nagyon örültem:)

    VálaszTörlés