2013. december 25., szerda

Karácsonyi körömkihívás 2013 - Karácsonyi édesség

Kicsit megkésve - de törve nem :) - hozom a Karácsonyi édesség témához a manikűrt. Eredetileg stollent akartam festeni, de a hozzá vásárolt lakk nem úgy működött ahogy én elképzeltem, ezért maradtam a szaloncukornál! 

Nézzétek:








Az arany CG lakkot már nem kell bemutatnom, kismillió manikűrt láthattatok vele itt a blogon. A gyűrűsujjamat és a középső ujjamat a nyereményem részét képező CORAL lakkal festettem ki, egy rétegben látható a képeken. Az angyalkás matrica a Bornpretty Store-ról származik

Úgyis terveztem egy BP review-t ma estére, persze jobban örültem volna ha a szép olajfestményes matricák alkalmasak lettek volna rá. De ugye szegény körömimádó vízzel főz, ez esetben angyalkás matricával :) így legalább pótoltam a kihívás hiányzó állomását!

Hogy tetszik a manikűr?



6 megjegyzés: