2013. december 9., hétfő

Manicute 3. Jégvilág


Mai állomásunk a jégvilág. Először nem nagyon volt ötletem és csak gyorsan feldobtam egy kis fagyos szépséget arra az esetre, ha máig nem jutna eszembe jobb. A közelmúltban már mutattam a Moyra 12 halvány rózsaszín lakkját, erre jött egy régebbi Essence limitált kiadású gyöngyházas topper. A gyűrűsujjamon ezüst Lora van, gigacsillámokkal borítva, amit még egy réteg ezüst csillámos Moyra lakkal is áthúztam. Szóval annak ellenére hogy visszafogottat akartam, valósággal tobzódtam a lakkok és díszek alkalmazásában. :)))

Ezután a bejegyzés itt állt időzítve, hogy megjelenhessen amikor elérkezik a napja egészen tegnapig:



Aztán a vasárnapi szivárvány kihívás hatására előkerültek az akril festékek és úgy éreztem nem tehetem el őket addig amíg nem alkotok mégegy manikűrt velük. Bevillant, hogyha jégvilág a téma, akkor lehetne jégtánc, műkorcsolya ami inspirál és hirtelen megrohantak az ötletek - a mutatós mozdulatok, a csilli-villi színes dresszek a korcsolya és az összekarcolt jég - úgy döntöttem keresek egy viszonylag egyszerű és bájos képet, amit reprodukálhatok a körmeimen. Ez volt az:

forrás
A görbe láb miatt elnézést kérek, hiszen ezek még csak az első szárnypróbálgatásaim! :)




Így befotózva felfedeztem egy csomó hibát mindkét manikűrben, de legalább látom miben kell még fejlődnöm :)))

Ti melyik manit viselnétek szívesebben?

15 megjegyzés:

  1. Nagyon tuti lett...még, hogy nem volt ötleted :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Menetközben jött meg :))) Az étvágy is evés közben szokott megjönni :D

      Törlés
  2. Korcsolyás manikűr a legjobb!!

    VálaszTörlés
  3. nekem az első jobban tetszik, de szép lett a koris is :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az első egy hétköznap is viselhető változat, a korist munkába nem "venném fel" de nagyon élveztem a festegetést. Ez egy igazi "öröm-mani" lett :)

      Törlés
  4. Nekem mindkettő nagyon tetszik! :)
    Jók lettek nagyon !

    VálaszTörlés
  5. Nagyon öltetes lett a második: :D Az elsőben meg az tetszik, hogy olyan kis visszafogott. :)

    VálaszTörlés
  6. Egyik szebb mint a másik! *_*

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jó lett mindkettő! A korcsolyás nagyon ötletes!

    VálaszTörlés
  8. Az első nagyon szép, a gyűrűs ujjad csodás *-* a második pedig olyan bájos, nagyon aranyos lett :)

    VálaszTörlés