2013. december 28., szombat

Bézs és tovább nem tudom

Az úgy volt, hogy nyertem egy csomó szépséges lakkot T. Andi nyereményjátékán... és elhatároztam, hogy ezeket szép sorban bemutatom nektek. Ezúttal az Essence nude színű sand lakkjára és a Moyra nem tudom minek nevezik ezt a színt színű gél hatású lakkjára került a sor. Szabadon eresztettem a fantáziám és csak élveztem az alkotást. A gyűrűsujjamon lévő minta a szintén a nyeremény részét képező nyomdapalettáról származik. Lássuk-lássuk, mivel babrált ma az öreglány ...

Sok-sok kép következik, mert mindenféle fényviszonyban meg akartam mutatni. Mondjátok már meg nekem légyszives, hogy milyen színű ez a Moyra lakk???

















Üdv:



15 megjegyzés:

  1. nagyon szép.nekem a rózsás minta tetszika legjobban:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Nem tudom ki találta ki körömnyomdát, de nagyon jól tette!

      Törlés
  2. szerintem bordó kicsi pinkes beütéssel :D Jó lett a mani

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett!
    Nekem is a rózsa tetszik nagyon!:D

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett a manikűr, az én kedvencem is a rózsa!
    Megmutatod majd a körömnyomdát is?
    Vagy már volt szó róla, csak lemaradtam? :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. http://k-orom.blogspot.hu/2013/12/hurrraaaaa-megerkezett-tanditol.html - ez volt az előzmény :)

      Törlés
  5. Nagyon tudsz te :) szépséges lett. Én olyan meggyszínűnek láttam ezt a lakkot. De egész más üvegben és a körmökön is.

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörű lett ez a lakkozás! Én is valamilyen gyümölcsre gondolok, mondjuk főtt formában, szóval legyen mondjuk meggylekvár színű :-)

    VálaszTörlés
  7. De szuper lett ez a mani! Nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés