2013. december 15., vasárnap

Szivárvány kihívás - paca

forrás
... először is azzal kezdem, hogy a szándék megvolt. Én először tényleg akartam, de tényleg. Ha jól értem a feladatot, ez most valami ilyesmi kellene hogy legyen: 

De azért ez a szívószálas technika elég durva... ehhez már nagyon elvetemültnek kell lenni. Amikor először készítettem színátmenetet szivaccsal, azt gondoltam ennél trutymákosabb - gusztustalanabb körömfestési mód nem létezik. Nos tévedtem :)

Szóval bocs, de ezt az állomást egy kis csalással oldottam meg és nem pacáztam a pacákat, hanem festettem  :)))




Nem igazán tetszik, ráadásul a középső ujjamon lila színt kellene látnotok, de a fedőlakk pirosra változtatta... Gondolkodtam is, hogy megérdemli-e, hogy bejegyzés készüljön belőle? Sajnos újat már nem tudtam készíteni és nem akartam cserbenhagyni "a kihívás szellemét" így végül mégis felkerült a blogra ez a béna kis mani... :)


12 megjegyzés:

  1. Ez nagyon jó lett! Én kipróbáltam a szívószálast...ráadásul sok színnel, szerintem vicces amúgy...bár meg az asztal is lakkos lett :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ... az még hagyján hogy az asztal lakkos lett, mert letakartam előtte papírral - mint amikor kisgyereket ültetnek asztalhoz a vízfestékkel - hanem a szívószálon belülről kicsapódott a pára és egy idő után ugye már az is folyt... wááá :D

      Törlés
  2. Majd akkor próbálf ki a water marbleot. :D AZ még ennél is mancsisabb. :D
    Érdekes, hogy a fedőlakk elszínezte a lilát! :O Viszont szerintem az első is tök jó lett. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj, volt már hozzá szerencsém .... nagyon csúnya vége lett a dolognak :D

      Törlés
  3. Nekem ez jobban tetszik, mint a sima pacás :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha lett volna foltmintás nyomdám akkor nyomdáztam volna :))))

      Törlés
  4. Jó lett aranyos kis pacák!

    VálaszTörlés
  5. Az milyen már, hogy pirosra változtatja a lilát a fedőlakk?! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát a "kici occó" kínai akrilfesték és az alsó kategóriás lengyel körömlakk vadházasságában vannak ilyen izgalmas fordulatok :D

      Törlés
  6. Szerintem nagyon jók lettek a minták!
    Nekem is van,hogy nem vagyok megelégedve a manival,de mégis felteszem.
    Szerintem semmi baj nincs vele.:)

    VálaszTörlés