2013. december 24., kedd

Karácsonyi Körömkihívás 2013 - Karácsonyfa

Egyszerű manikűrt láthattok ma nálam, egy karácsonyfát festettem a sokak által kedvelt celluxos technikával. Kiemelendő, hogy ez a mani nem jött volna létre, ha nincs T. Andi és Lexa. 

T. Andinak ezer hála, hisz tőle kaptam a lila lakkot a szuper nyereményjátékán, Lexának pedig azért tartozom köszönettel, mert közkinccsé tette a fehér Lovely sand lakk használhatóságának titkát. :))) Ezúton is köszönöm lányok! :D

De most beszéljenek a képek:








természetes fényben így mutat :)

... és íme mégegy kép természetes fényben, mert nem tudok betelni vele! :)


Ez a sötétlila Oriflame lakk nagyon gyorsan szárad, két réteg szükséges belőle. Az első még csíkozott, de a második már szép egyenletes fedést adott. 

A gyűrűsujjamon a Lovely fehér sand lakkját használtam. Bevallom, amikor először kipróbáltam, majdnem a kukában landolt, mert egyrészt vacakul fed, másrészt mert utána fedőlakként is teszteltem, de azon a fehér Moyra-n amit alapként használtam nem volt képes megszáradni. Később láttam Lexa posztját erről a lakkról és rájöttem, hogy nem is ezzel volt a baj, hanem azzal a lakkal amit alapnak használtam. Így már szent a béke köztem és a fehér sand között! :) A fehér Moyra-t viszont "külön figyelendő" kategóriába soroltam.

Végül engedjétek meg, hogy békés, boldog karácsonyt kívánjak Nektek, 
nagyon örülök hogy figyelemmel kíséritek a k-örömködésem!


Üdv:


16 megjegyzés:

  1. wow nagyon szép
    Boldog Karácsonyt:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Abban bízom hogy az ünnepek alatt a kimaradt kihívásokat is pótolni tudom... :D

      Törlés
  2. Cuki lett :) Boldog Karácsonyt :) !!

    VálaszTörlés
  3. Jól néz ki ez a lila és a manikűr is :) Örülök, hogy hozzád került. Nagyon boldog karácsonyt kívánok! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép ez a lila lakk és a mani is nagyon jó lett!:)

    VálaszTörlés
  5. Boldog karácsonyt és kellemes ünnepeket kívánok én is :)
    Nagyon szép lett a mani :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó lett ez a lila mani :)

    VálaszTörlés