2013. december 7., szombat

Szivárvány körömkihívás - absztrakt


Nahát ez a téma feladta a leckét!
Erősen vissza kellett ásnom az emlékeimben hogy felidézzem az absztrakt szó jelentését. Próbáltam képi asszociákat keresgélni magamban, de sajátos művészi érzékenységemből csak annyira futotta, hogy amikor egy képre azt mondtam "na ilyet a három éves gyerekem is tudna festeni, vagy még szebbet" akkor arra más azt mondta, hogy "bunkó vagy, ez igenis egy egy tök jó kép, csak absztrakt" :))) Vajon emiatt lettem közgazdász és nem művészettörténész???

Szóval nézelődtem a neten inspirációk után kutatva és a Pinteresten sok klassz manikűrt találtam. Például ezeket itt:

forrás



forrás







forrás
Emellett az absztrakt festményeknek is utánanéztem :) Rengeteg variációt találtam! A fejem megtelt jobbnál jobb manikűr ötletekkel és nekiálltam alkotni és csak alkottam és lemostam és alkottam és lemostam és ... és sehogy sem sikerült. Nem is olyan könnyű műfaj ez és nem is olyan bénák ezek a képek... !!!



Próbáltam szabadkézzel, pontozóval, nyomdával, stb... de nem és nem. Nem tetszett egyik sem. A végén már annyira ideges voltam, hogy félredobtam a lakkokat és elővettem az akril festéket. Na ezzel végképp elszabadult a pokol az íróasztalon! ( A balladai homály szándékos :D )


Akkor kipattant az isteni szikra, eszembe jutott hogy régen azzal poénkodtam valamelyik absztrakt festmény láttán, hogy ez a stílus valószínűleg úgy jött létre, hogy vagy nagyon nem volt ötlete a művésznek, vagy nagyon felhúzta magát valamin és csak összevissza pamacsolt. Ez az!!! Összevissza pamacsolás! Hurrá, most még az is kapóra jött, hogy a fedőlakk elkeni a mintát, mert így még kuszább az egész :) Ez már tetszett nekem, ez aztán spontán a javából, megy ez ha viszik?  Nos, ennyire megy :




Azt hiszem még nem értem meg a pályamódosításra... a pénzügyek mégiscsak közelebb állnak hozzám :)

Nézzétek meg a többiek munkáit is, talán meglelitek közöttük a jövő nagy festőművészét :)))











12 megjegyzés:

  1. Hogy én mennyit nevettem... nem rajtad, csak ahogy írtad, az nagyon jó. Akár író is lehettél volna :) Azt hiszem már megérted, mikor én is szenvedtem a mikulással :D Az asztalod kb. olyan mint az enyém, gondolom te is tudsz uralkodni a káoszon :D
    A körmöd jó lett, nagyon :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :))) na igen a zseni átlátja a káoszt... :)))

      Törlés
  2. Nagyon tetszik klassz lett, tényleg egy festmény jut eszembe róla!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezek szerint akkor mégiscsak eltaláltam a témát, köszi :)))

      Törlés
  3. Nagyon vidám lett! Tetszik. Az az első jobb oldalon, tiszta Salvador Dali!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most először használtam ezt a festéket. Olyan élmény volt, mint amikor kiskoromban először használhattam temperát vízfesték helyett :))) Azt hiszem gyakrabban fogom használni körömlakkok helyett, mert kedvelem a textúráját és a színeit.

      Törlés
  4. Megnyugodtam, hogy nem csak én küzdöttem meg ezzel a manival. :D Tök jó lett.

    VálaszTörlés
  5. Szuper lett!
    Tényleg olyan absztrakt festmény szerűre sikerült.:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát elég absztrakt, ez tény :)) de egyébként nagyon élveztem viselni, mindenki odakapta rá a szemét :D

      Törlés