2013. december 15., vasárnap

Lovely Nr 405 - a kis bájos

Szeretem a Lovely lakkokat, mert olcsók és viszonylag jó minőségűek. Bár, amilyen fukar vagyok, ezt is inkább csak akkor veszem meg ha akciós :) Így került hozzám ez a bájos kis lakk is, potom 336 Ft-ért. Nagyon jó kis hétköznapi szín, két rétegben fed, közepes a száradási ideje és jó alap különféle topperekhez.





Tettem rá egy réteg arany csillámos Jollie France lakkot, ez majd megvédi a lepattogástól. Kíváncsi vagyok meddig bírja:




Hogy mutat jobban, magában, vagy csillámosan?

13 megjegyzés:

  1. Nekem magában és csillámosan is tetszik :)
    egyszerű , de nagyszerű :)

    VálaszTörlés
  2. Mindkét verzió tetszik, de én tuti nyomdáztam volna rá :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj de édes vagy ezzel a nyomda-szerelemmel :))) Tudod mit, a karácsonyi nagy pihiben majd biztos fogok nyomdázni is - már alig vááááárom!!! :)

      Törlés
  3. "Bár, amilyen fukar vagyok, ezt is inkább csak akkor veszem meg ha akciós." Mintha én írtam volna... :D
    SZép kis szín, és ezzel az arany csillámmal... <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) ... hát igen az egy plusz izgalom, rutinosan elsasszézni az akciós kosárkák mellett fél szemmel gyorsan felmérve a terepet, hogy jött-e valami "friss hús" :))))

      Törlés
  4. Eszméletlen gyönyörű ezzel az aranylakkal. De persze nálam aranyláz van már hetek óta :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi... az én aranylázam már ősz óta tart :)

      Törlés
  5. szép ez az arany lakk!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, nagyon szeretem mert tartós, kopásállóbb mint a sima fedőlakkok. :)

      Törlés
  6. Mindkét verzió tökéletes :) egyre jobban tetszik a rövid körmöd *_*

    VálaszTörlés
  7. Nekem csillámosan tetszik jobban. Nagyon feldobja a manit.

    VálaszTörlés