2013. december 1., vasárnap

Karácsonyi TAG

A Sakklakk blogon találtam ezt a TAG-et és nagyon megtetszett. 

Gondoltam én is kitöltöm, hátha érdekelnek valakit a válaszaim :)

1. Csomagolópapír vagy ajándéktasak? 
Tasak, lustaságból.

2. Igazi vagy műfenyő?
Kizárólag igazi, elsősorban az illata miatt :)

3. Mikor díszíted fel a fát?
24-én délután, nálunk a gyerekek díszítik. Már nagyok, 14 és 10 évesek, tehát ügyesen megoldják. Általában könnyű megállapítani, hogy melyikük melyik részét díszítette :D

4. Mikor bontod le a fát?
Vízkeresztkor, plusz-minusz egy-két nap  eltérés lehet a tűlevélhullás függvényében



5. Szereted a tojáslikőrt?
Sosem kóstoltam. Kiskoromban láttam egy összecsomósodott példányt és akkor egy életre megundorodtam... váááh

6. Kedvenc ajándékod amit gyerekként kaptál?
Két kedvenc játékom volt, egy Videoton TV-játék,  és a Police 07 társasjáték - de már nem emlékszem, hogy karácsonyra kaptam-e őket vagy más alkalomból... több mint 20 év eltelt azóta :)))












7. Van 'Betlehemed'?
Nincs. 

8. Kinek a legnehezebb ajándékot venni?
A férjem szüleinek. Egyikük rosszul lát, másikuk rosszul hall, nagyon idősek már szinte semmi sem kell nekik. A szekrényükből már borul ki az évek alatt szorgalmasan elraktározott törölközők, asztalterítők, dísztárgyak, könyvek, hanganyagok garmada, és a falon sincs már hely a századik fényképnek a gyerekekről, sem még egy ötvenedik festménynek... 17 év alatt az összes ajándékötletemet ellőttem és ebben saját készítésű kézimunkák is voltak ráadásul :)

9. Kinek a legkönnyebb ajándékot venni?
A gyerekeknek. Elég egy ottfelejtett pillantás a kirakaton... persze mondják is, hogy mit szeretnének a marketingjük nagyon rendben van.

10. Legrosszabb Karácsonyi ajándékod?
Egy munkahelyi ajándékozás során az egyik kolléganőm meglepett egy romantikus tucatregénnyel... az ilyesmitől lekaparom a falat... ellenben pszichológia és személyiségfejlesztés témákban boldogan fogadnék könyveket, de ez soha senkinek nem jut eszébe... pedig ismerhetnének már :)))

11. Elektronikus vagy postai képeslap?
Elektronikus. Lustaság félegészség.

12. Kedvenc karácsonyi film?


13. Mikor kezdesz vásárolni?
Ünnep előtt egy-két héttel.

14. Ajándékoztál már tovább karácsonyi ajándékot?
Igen. Van egy rokonunk, akitől mindig whisky-t kapunk minden alkalomra, de mi nem iszunk ilyesmit. Maximum pálinkát, na de abból sem ilyen ipari mennyiséget... ;) De azért a blogkarácsonyon nem whiskyvel fogok nyomulni! :D

15. Kedvenc karácsonyi étel?
Halászlé! 

16. Elutazol karácsonykor vagy otthon maradsz?
24-én itthon ünneplünk, majd 25-én és 26-án a szüleinket látogatjuk meg a gyerekekkel.

17. Csillag vagy angyalka csúcsdíszed van?
Csillag. Lila csillámos csillag :)

18. Mikor nyitod ki az ajándékodat?
Azonnal, amint kézhez kapom!

19. Legidegesítőbb dolog ebben az időszakban?
Szembesülni vele hogy megint nem tudtam ünnephez méltóan kitakarítani a házat...


Töltsétek ki ti is, kíváncsi vagyok a válaszokra :)

2 megjegyzés: