2013. december 1., vasárnap

Őszi körömkihívás - összefoglaló

A többiekhez hasonlóan én is készítettem egy szerény összefoglalást az Őszi Körömkihívás legnépszerűbb képeiből. A kattintásszámok alapján válogattam össze a képeket, fogadjátok szeretettel :)



Bevallom mindig nagy örömmel és lelkesedéssel készítettem ezeket a manikűröket, jó volt olvasni a hozzászólásaitokat, sok pozitív visszajelzést kaptam ezt ezúton is köszönöm. Remélem továbbra is velem tartotok, hiszen  Manna karácsonyi- és Lilla téli kihívása is remek feladatokat tartogat számomra! :)

7 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Köszönöm, a téli kihívásoknál is nagyon fogok igyekezni :)

      Törlés
    2. Azokat is majd meglesem :)

      Törlés
  2. SZupik lettek, az esőcseppes a kedvencem. :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen az jópofa volt, ráadásul könnyen elkészíthető :)

      Törlés
  3. Nagyon ügyi vagy! Nekem a gombás ás a szőlős a kedvencem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Így utólag visszanézve viccesen hat, ahogy kísérletezgetek a körömhosszal és a formával :)))

      Törlés