2013. december 26., csütörtök

Bornpretty retro matricák - UPDATE!

Nos, nem hagyott nyugodni, hogy nem tudom használni a szépséges matricáimat, ezért nekifutottam mégegyszer a próbálkozásnak. Addig-addig maceráltam, hajlogattam, amíg észre nem vettem, hogy mintha az egyik képnél felhólyagosodott volna a fólia... na mondom: "Megvagy!" - mert beugrott az első essence nyomdalemezem amivel ugyanígy szivattam meg magam. 

Már sokszor használtam vizes körömmatricát, de még egyiken se volt fedőfólia és a leírásban sem szerepelt ez az apró de igen fontos részlet. Ezután megkezdtem a tesztelést.

Ő volt az alany:


Így nézett ki vetkőztetés közben:


Kivágtam egy darabot ami kb. megfelelt a körmöm méretének, majd megfürösztöttem:


A matrica pillanatok alatt levált a papírról és most már a normál vizes körömmatrica állagot kaptam:


Csak alaplakkot tettem a körmömre, mert látni akartam hogy milyen a fedése. Szerencsére nem áttetsző vagy átlátszó, íme:


Negatívumként egyrészt azt tudom felhozni, hogy a matrica mérete miatt nem élvezhetjük a teljes képet a körmeinken, csak apró részleteket, és az értelmesebb minta elhelyezkedése még véletlenül sem teszi lehetővé a matrica gazdaságos felhasználását. Tehát ha pl. erről a képről kivágom a madarat, akkor előtte-mögötte maradó hely már nem ad ki egy-egy körömnyi matricát. 

A másik ami miatt nem fogok rászokni erre a körömdíszítési módra, az a macerás használat. A legfőbb kényelmetlenség, hogy nem tudok körömformájú matricát szabni, így a felesleges részeket ugye el kell távolítani. Ollóval ez nem fog menni, mert ehhez túl lágy az anyag. Nekem az acetonba mártott fültisztító pálcika vált be a felesleg eltávolításában. Az is kellemetlen, hogy nedves állapotában még nagyon csúszkál, de ahogy szárad ki, könnyen reped-szakad. A fedőlakk feloldja, ezért azzal is vigyázni kell, hogy ne húzzuk le az egészet a fedőlakk ecsetével.

Nekem sikerült minden létező hibát produkálnom ebben a manikűrben, szolgáljon az utókornak tanulságul:





Összességében arra jutottam, hogy ez nem rossz termék, de nagyon jó idegrendszer és sok idő szükségeltetik a használatához. Valószínűleg nálam a minden ujjon matrica kombinációt most láttátok utoljára, de azt el tudom képzelni, hogy egy-két ujj kidíszítése erejéig kapható leszek a kaland megismétlésére. 

Érdemes-e megvenni a terméket? Nos... megszállottaknak és kísérletező kedvűeknek mindenféleképpen :) Aki szeretné megrendelni, most akciósan hozzájuthat ezen a linken:


Ha rendelni szeretnétek valamit a bornprettystore.com webáruházból, akkor használjátok ki a 10% kedvezményt, amit a GSRX31 kód megadásával tudtok megszerezni!

Hasznosnak találtátok a posztot?



10 megjegyzés:

  1. Számomra nagyon hasznos a bejegyzésed :) !!

    VálaszTörlés
  2. Tetszik a körmödön, de lehet hogy én nem vállalnám be, mert nincs türelmem ahhoz hogy vagdossam a papírt körbe :D De jól mutat :)

    Díjat kaptál tőlem, puszi :) http://fashion-beauty-nails.blogspot.hu/2013/12/2-dij.html

    VálaszTörlés
  3. Már reggel akartam írni, (csak nem volt időm) hogy biztosan van fedőfólia is, mert már én is megszívattam magam így :D nem értettem, hogy miért nem fekszik szépen a körmömre a matrica. Gyönyörűek ezek a matricák, de szerintem én maradok a kisebbeknél... Szóval, hasznos volt a bejegyzés :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, a kissebbeket könnyebb használni. Épp most nézegetem a BP-n vannak köröm alakúra szabottak is ebből a vintage stílusból... vagy a még kisebbekre gondoltál, ami csak egy-egy motívum?

      Törlés
  4. kicsit off leszek, de az a gyűrű *-* :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Ugye szép? A nővéremtől kaptam karácsonyra :)))

      Törlés
  5. Válaszok
    1. Egyébként azóta az árát is felemelték. Legnagyobb megdöbbenésemre, egy-egy képet lehet most 1,59 $-ért kapni, s ha egy egész levéllel akarsz, akkor több mint 6,58 $. Ez már drága szerintem, hiszen a java kárba vész a szabdaláskor. :(

      Törlés