2013. december 29., vasárnap

Díjat kaptam Rékától


Réka volt olyan kedves és meglepett ezzel a díjjal, ezúton is köszönöm! A díjjal járó feladatok közül ezúttal csak az első hármat szeretném teljesíteni, remélem elnézitek nekem! :)

Tehát a szabályok:
Tedd ki a képet!
Írj 11 dolgot magadról!
Válaszolj 11 kérdésre!

11 dolog rólam:
1/ a leggyakoribb szín ami a ruhatáramban fellelhető, a fekete
2/ imádom a duli-fuli kismalac vicceket :)
3/ nem szeretem a labdajátékokat (nézni sem)
4/ sokféle kreatív hobbihoz értek
5/ kedvelem a romantikus, vintage stílust
6/ hajlamos vagyok elhanyagolni a testmozgást
7/ Hétkilenced a kedvenc sci-fi karakterem :)
8/ hidegen hagy a high-end jelenség
9/ nem okos a telefonom
10/ korán kelek, általában ébresztő nélkül
11/ túl sokat lézengek a neten  mostanában :)

11 kérdés - és a válaszaim:


1. Hány darab körömlakkod van? a duplája annak amit a blog nyitásakor normálisnak gondoltam, vagyis 76
2. Faluban vagy városban élsz? Szeretsz ott élni? kisvárosban - szeretek itt élni, mert nincs nagy forgalom és nem kell sorba állni a boltban.
3. Sorolj fel 5 dolgot, amit legszívesebben csinálsz! 
- szeretem megszeretgetni a gyerekeimet (igyekszem kihasználni amíg még engedik)
- szeretem meglátogatni a szüleimet, megölelgetni őket és beszélgetni velük
- szeretem a munkám, szeretek dolgozni (kivéve a hideghívást!)
- szeretek babrálni a körmeimmel és blogolni
- szeretek "énidőt" tartani, ilyenkor visszahúzódom és feltöltődöm
4. Mi a kedvenc könyved, filmed? 
- Az ötödik Sally
- Anne a Zöld Oromból
5. Szoktál sütni, főzni?
- Igen, mindkettőt. Családanyaként ezt nehéz megúszni :) Valójában én imádnék főzni, ha úgy lenne mint a tévében, hogy előtte-utána van külső support: pl. egy stáb előkészíti a terepet, megvásárolja és kiporciózza a hozzávalókat majd a végén eltakarítja a romokat... ezek hiányában a konyha kissé prózai terep számomra.
6. Mi a legdrágább dolog amire költöttél eddig?

- Fogorvos! Nagyon spórolós vagyok egyébként, de fogorvosból és a nőgyógyászból a legjobbat akarom, ebben nincs kompromisszum.

forrás

7. Mi a véleményed a tetoválásokról?
- Sosem tetszett. Azt mondják a tetoválás az önkifejezés egyik módja, nos én másképp "önkifejeződöm". Alapvetően rossz ötletnek tartom, hogy a bőrünkre varrassuk a lelkivilágunkat. :)

forrás

8. Szerinted mi az álommeló?
- coaching
9. Melyik az a körömlakk, amit ha tehetnéd ebben a pillanatban megvennél?


10. Milyen színű a szobád fala?
beige
11. Kedvenc parfümöd?
Armani Mania

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése