2013. december 19., csütörtök

Hurrrááááá! Megérkezett T.Anditól a nyereményem!

Annyira-de-annyira örülök, hogy mellém pártort a szerencse és sikerült nyernem T.Andi nyereményjátékán! :)

Andi nagyon szuper dolgokat válogatott össze és rengeteget! Soha nem jutott még ennyi cucc egy tételben a birtokomba és most madarat lehetne fogatni velem :)

Idenézzetek:





Andi, nagyon klassz dolgokat válogattál össze! Már alig várom hogy kipróbálhassam őket :) Most egy kicsit be vagyok havazva, de pár napon belül megkezdem az alkotást a nyereményeimmel!

Köszönöm szépen ezúton is! Most még jobban megjött a kedvem, hogy januárban én is bedobjak egy évindító nyereményjátékot :)

12 megjegyzés:

  1. Gratulálok!! Nagyon sok szép körömlakkos dolgok, majd várom róluk a teszteket!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Már alig várom hogy legyen egy kis időm, rögtön nekilátok majd a tesztelésnek :)

      Törlés
  2. Gratulálok! Na de várom már a manikat ^^

    VálaszTörlés
  3. Hú tényleg nagyon klassz kis csomag :) használd egészséggel! Várjuk a teszteket

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép csomag :) Gratulálok a nyereményedhez, és persze én is várom a teszteket róla :)

    VálaszTörlés
  5. nagyon szuper ez a csomag :) gratulálok én is:)

    VálaszTörlés
  6. Örülök, hogy tetszett és én is nagyon várom a szebbnél szebb körmöket :)

    VálaszTörlés
  7. De jó gratula neked is :) Én nyertem a másik csomagot de erre nem akar járni a postás :(

    VálaszTörlés
  8. Hűha, jó sokminden. Gratulálok! :)

    VálaszTörlés