2013. december 14., szombat

Kicsikém

Ha egyszer nagyon ráérek, valószínűleg megírom majd "A vegyes tüzelésű kazánok szerepe a körömápolásban" című értekezésemet, addig viszont csak annyi szót ejtek a dologgal kapcsolatban, hogy két körmöm is letörött, miközben megpakoltam a Totyát. (Totya = kazán... hátha valaki nem tudja)

Mivel már elég régóta növesztettem a körmöm és sokféle körömformával kísérleteztem az elmúlt hónapokban, úgy döntöttem itt az ideje újrakezdeni az egészet, szóval most megint pöttöm kerek körmökkel láthattok majd manikűröket az oldalon egy darabig:

Röviden, tömören: ők most az én kicsikéim :)

Gondoltam, ha már kicsi legyen kislányos is, ezért a Lovely 120-as rózsaszínnel festettem ki őket. Ezt a lakkot Craptrash blogján láttam, az ő hatására "mertem" megvenni és igaza volt, valóban elég belőle két réteg :) Igaz, az hozzá tartozik a teljes képhez, hogy hosszú körömre nem tudtam csíkozás nélkül felkenni, de rövid körmökön sokkal komfortosabb a használata, ki tudja miért? Lehet én vagyok a béna.

Aztán gondoltam kipróbálom a legújabb cipősdoboz lakómat, a Lovely 139-est, amiről azt reméltem hogy lesz fedése, de sajnos teljesen átlátszó. Újra és újra belefutok ebbe világos lakkoknál... igazán ráírhatnák, vagy jelezhetnék valahogy rajta, hogy nem fed, csak fényt ad! Na mindegy, ez végülis benne volt a pakliban.

Erről beszéltem, nincs színe, csak fénye... sebaj, így sem csúnya.
Furcsa újra érezni az ujjbegyeimmel, újra meg kell szoknom hogy nem kocognak a körmeim gépelés közben... mindenesetre felszabadító érzés ilyen hosszú idő után újra rövid körömmel létezni, a karácsonyi sütisütésnél biztos áldani fogom majd az eszem, hogy rászántam magam a változásra! :)




14 megjegyzés:

  1. ó tökre furi.de nekem így is nagyon tetszik:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) igen, nagyon furcsa rájuk nézni, mintha nem is az enyémek lennének :)

      Törlés
  2. így is gyönyörűek a körmeid :)
    A rózsaszín lakk színe csodaszéép:)

    VálaszTörlés
  3. Egy kis változás sose árt, így is szépek. És meg fog úgy is hamar nőni, én is szeretem ha nagyok, de van amikor már túlzás, és inkább levágom tövig :D

    VálaszTörlés
  4. Ismerős érzés, a közel múltban én is letörtem egy körmöm...ezért aztán nem is hagyom hosszabbra a körmeim, időben visszareszelem, kisebb a veszteség :D
    Egyébként nekem is tetszik így a körmöd.

    VálaszTörlés
  5. nagyon jó. én nem szeretem a hosszú körmöket, általában viszonylag rövid is, meg aztán félek, h betörik :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, az fájdalmas élmény amikor nem letörik, hanem betörik.... jajj

      Törlés
  6. A lakk nagyon szép!! Amúgy nekem is újra rövidek a körmeim szóval átérzem a helyzeted, de rajta vagyok az ügyön, hogy újra kopogjon :) Viszont kifejezetten szép a köröm formád röviden :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, kedves vagy! Több mint 30 évig rágtam a körmöm, valószínűleg ezért ilyen kis töpörödöttek... de lassacskán talán én is megbarátkozom a formájukkal.

      Törlés
  7. Szerintem is nagyon szép így is. :) nekem az a hosszú mandula nem annyira jött be. :)
    És a lakk is nagyon kis bájos... Be kell szereznem nekem is úgy érzem. :D

    VálaszTörlés