2013. december 25., szerda

Bornpretty Store haul - olajfestményes és retro körömmatricák

A karácsony előtti utolsó napon még levelet hozott a posta! Mégpedig a Bornpretty Store-tól, amin egy kicsit csodálkoztam, mert ilyen gyorsan még sosem küldték ki a rendelésemet, mindössze 14 nap volt a szállítási idő. Szerintem ez tök jó. 

Ezúttal olajfestményes körömmatricák és retro virágos és pávás körömmatricák kerültek előbb a virtuális bevásárlókosaramba, majd a gyors kézbesítésnek köszönhetően karácsonyfa alá. Valójában el sem tudtam képzelni, hogy milyen lesz, mert a méretet illetően nem találtam semmi támpontot az oldalon. Meglepődtem, mert a minták nagyon nagyok, több mint 4 cm szélesek és kb 5 cm magasak! Tehát csak részleteket tudunk a körmünkre varázsolni a képekből. Ez egy kicsit csalódás, mert olyan szépek a képek, hogy egyben mutatnának jól, viszont, ha ennél jobban le lenne kicsinyítve a minta, akkor már nem lehetne kivenni hogy mit ábrázol a kép. Maradjunk annyiban, hogy nekem így is tetszik. 

Rendelés előtt kicsit sokalltam a termékek árát, mert az olajfestményes matricaszett ára 2,99 $ volt, a retro virágos, pávás szett ára pedig 1,99 $ - ért jutott a birtokomba. Amikor kézbevettem a termékeket, úgy láttam egyáltalán nem volt drága, sőt! Nem számítottam rá, hogy körömmatrica helyett körömlepedőt fogok kapni! :D

Nézzétek a képeket, figyelem jó sok lesz belőlük, mert vakus és vaku nélküli változatban is készítettem nektek :)






















Hamarosan rewiev-t is hozok:)

Üdv:




5 megjegyzés:

  1. Na, már kis is próbáltam, de ebből nem lesz rewiev, mert nem lett szalonképes a végeredmény. A matrica nagyon könnyen leázik a papírról, egyáltalán nem áttetsző, tehát alplakk nélkül is használható - LENNE. Ha nem lenne annyira kemény, hogy gyakorlatilag használhatatlan. Merev, egyáltalán nem illeszkedik a körömre. Próbáltam bevagdosni de ez sem segített. Olyan a textúrája mint egy keményebb fajta cellux-nak. :(
    Nem tudom mire fogom elhasználni, de biztos nem körömmatricának :D Kipróbálom majd valami használati tárgy dekorálására, pl. bögre vagy ilyesmi... ha esetleg kacérkodtatok a gondolattal hogy megrendelitek, gondoljátok át ennek tükrében! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnálom,hogy nem lett jó, pedig most erre felkaptam a fejem.. nagyon tetszik,oda vagyok a retrós hangulatú dolgokért. :)

      Törlés
    2. kár , pedig gyönyörűek :(

      Törlés
  2. Hú csajok! Mégiscsak lesz teszt!!! Rájöttem hogy mi volt a gond. Ennél a matricánál van egy fedőfólia, ami láthatatlan (kb mint a nyomdalemezeknél). Véletlenül vettem észre, semmi jel, leírás nem utalt rá... csak azután szabad vízbe tenni a matricát, miután ezt eltávolítottuk, és így már normál állagú lesz a matrica. Igaz, hogy így is keményebb mint amit megszoktam, de így már alakítható. Hajszárítóval meg lehet puhítani hogy szebben illeszkedjen. Bocsi hogy nem kellő körültekintéssel alkottam ítéletet :) szóval hamarosan hozom a tesztet ezzel a termékkel :D

    VálaszTörlés
  3. You should try them on - I bet they beautiful on your nails! :)

    VálaszTörlés