2013. december 2., hétfő

Karácsonyi Körömkihívás 1 - Hóesés/hópehely/jégcsap


Imádom a kihívásokat, amint letudtuk az őszi szezont már bele is fogtam a karácsonyi kihívás megvalósításába! Az első állomáson több alternatíva közül lehetett választani, én a hóesés mellett döntöttem. Alapnak a China Glaze Goldie But Goodie-ját használtam, ezzel a lakkal mutattam már manikűrt itt, itt és itt. A fenyő elkészítéséhez a szintén nagyon jól kihasználható Miss Sporty 470-re esett a választásom, vele is találkoztatok már sokszor, például ebben, ebben és ebben a bejegyzésben. A fehér Moyra-t pedig már végképp nem kell bemutatnom, ez a kedvenc fehér nyomdázós lakkom! :)








Nézzétek meg a többiek munkáit is!

29 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett! :) tetszik a fenyő és ezt az arany lakkot be kell szereznem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Biztos nem bánnád meg ha megvennéd, pazarul fed - a képen egy rétegben látod - és iszonyú gyorsan szárad, ráadásul nagyon sokoldalúan használható mert nyomdázni is lehet vele és még tartós is... nagyon örülök, hogy megvettem! :)

      Törlés
    2. Meggyőztél :) úgyis most akarok rendelni a nailland webshopból...

      Törlés
  2. Szép lett aranyos fenyőfák :)! Ez a miss sporty lakk nekem is meg van :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, nagyon sokoldalú kis lakk :) Igazából én csak azért vettem meg anno mert nagyon olcsón jutottam hozzá (52Ft-ért) nem is gondoltam hogy így meg fogom szeretni :)

      Törlés
  3. Szuper jó!!!
    A fenyőket a hóval,imádom! :D

    VálaszTörlés
  4. Nagyoooon jóóó! :) eszembe sem lett volna hasonló :))

    VálaszTörlés
  5. Nagyon nagyon tetszik! Az a fa baromi jól néz ki :)

    VálaszTörlés
  6. Szupi lett , sajnos az enyém nem sikerült olyan jól mint a tied .
    ha kíváncsi vagy rá itt megnézheted
    http://mazsolavilag.blogspot.hu/2013/12/karacsonyi-koromkihivas-2013.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aranyos lett, még egy kis gyakorlás és lekörözöd a mestereket is :)

      Törlés
  7. nekem a tied tetszik a legjobban. valami csodálatos lett!

    VálaszTörlés
  8. Jaj, de helyes! Jól mutat az arany alappal. :)

    VálaszTörlés
  9. nagyon szép és ötletes!!
    igazán szép munka! : ) a fák nagyon cukik!

    VálaszTörlés
  10. Szia! :) Én foglak megajándékozni a Blogkarácsony alkalmából, tudnál nekem írni egy emailt az mtimea19 (kukac) hotmail (pont) com-ra, hogy megbeszéljük a részleteket? ;)

    Köszönöm szépen! :)

    Mea

    VálaszTörlés