2014. március 24., hétfő

Moyra No. 83

Ma EGY nagyon Szép lakkot Mutatók Nektek, Amit T. Anditól kaptam, ezúton is Köszönet Erté, Andi! :) A legtöbb Moyra lakkhoz hasonlóan EZ szépen terül, Gyorsan szárad, Két rétegben etetni. EGY KIS nyomdázással bolondítottam meg :)

Nehéz eldönteni hogy ez most szatén vagy fólia sima-e? Szerintem Valahol Félúton van e Kettő között. S ugyanígy a SZIN meghatározása SEM könnyű feladat, Mert Bordos éS pinkes is egyszerre. EGY Szó Mint Száz, nekem nagyon tetszik! SV fedőlakkal láthatjátok a köremeimen:








Üdv:



13 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett, a nyomdázás jól feldobja :)

    VálaszTörlés
  2. love this shimmer nail polish ! it has very nice and lovely shape !

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép és jól mutat a nyomdázással,tetszik ez a minta :)
    Szerintem fóliahatású, ezek szebbek mint a szaténosak :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépen mutat a körmeiden! Ez a lakk hasonlít a CG Santa Red My List lakkhoz...szinte ugyanaz.

    VálaszTörlés
  5. Wow, that's a pretty and very shimmery polish! I like it!

    VálaszTörlés
  6. What pretty manicure and your nails are amazing.
    Btw, I would love that you participate on my International Giveaway : http://goo.gl/gMPBF6
    Kisses

    VálaszTörlés
  7. Ezekkel a lakkokkal nem nagyon tudok mit kezdeni... Másokon tetszenek, de magamon nem tudom mivel elképzelni. :D

    VálaszTörlés