2014. június 14., szombat

Essence effect - 08 Heart Explosion

Azrail jóvoltából jutottam ehhez a szépséghez, amit ezúton is köszönök! 


Első látásra szerelem alakult ki eközött a csillámos piros szín és közöttem. Élénkpiros zselében úszkálnak arany csillámok, gelly-sandvich hatást lehet elérni egyetlen lakkal. A száradása meglepően gyors, és a tartósságára sem lehet egy rossz szavam sem. Valószínűleg az is segített a dolgon, hogy most rövidre vannak reszelve a körmeim, ilyenkor minden lakk tartósabb rajtam.



Aki régebbóta olvas, az tudja, hogy nem vagyok a házimunkák megszállottja, ami körömápolás szempontjából kifejezetten üdvös, de az elmúlt napokban tevékenyebb voltam mint általában - borsó és cseresznye eltevés, ballagás, stb... jelentem, ez a kis lakk tisztességesen végigasszisztálta ezt az időszakot és bizony bevált, úgy ahogy a nagykönyvben meg vagyon írva:


Két réteg is elég lett volna, de tobzódtam és a gyors száradás miatt felkentem egy harmadikat is :) Szerintem figyelemreméltó lett az összhatás.

Üdv:


12 megjegyzés:

  1. Dögös vörös , nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Élőben is nagyon szép, sok dícsérő szót kapott az ismerősöktől, pedig a környezetem már kezd immunissá válni a köröm-mániámmal szemben :)

      Törlés
  2. Nagyon imádom ezt a szívrobbanást. Most egy kicsit egy másik glitteres piros, a Moyra Arielje háttérbe szorította, de azért nem felejtettem el :D nagyon jól mutat a te kezeden is! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ezt az árnyalatot nagyon eltalálták!

      Törlés
  3. Nagyon jó szine van, de valahogy annyira nem ragadott meg az összhatás, hogy megvegyem..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Engem teljesen elbűvölt a színe :) Valószínűleg egy vastagabb fedőlakkréteggel még jobban mutatna, lehet ki is próbálom....

      Törlés
  4. Extra jól mutat ám rajtad, használd egészséggel ^_^

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jól áll neked ez a szín, és gyönyörű a körömlakk :) <3

    VálaszTörlés
  6. I have a soft spot for reds like this. It's beautiful! :)

    VálaszTörlés