2014. június 4., szerda

Miss Sporty 457

Nálunk a helyi "hiper"-nek van egy olyan jó szokása, hogy időnként fillérekért kidobálja a Miss Sporty lakkokat. Ezúttal 179 Ft/db áron lehetett a kosárkából szemezgetni, hát gondolhatjátok hogy megvettem az összes hordható színt, köztük ezt is... tudom-tudom bogyószínből már van néhány a készletemben... de az alkalmi vétel az alkalmi vétel, nincs mese, nem lehet kihagyni. :)


A gyűrűsujjamra a Lovely Blink-Blink 11 került egyrétegben a Miss Sporty fölé, amiből sötét színe ellenére is három réteget kellett kennem. Másoknak lehet hogy elég a kettő, de én nem kedvelem a vastag rétegeket, mert úgy lassabban szárad és könyebben buborékosodik a lakkozás. Astor Fast Dry fedőlakkal fixáltam, szerencsére nem oldotta le a gyöngyökről a gyöngyházfényt. Ha hiszitek, ha nem, más fedőlakkal volt már ilyen tapasztalatom. (Rimmel-lel egyébként)


A kis díszek az e-bay-ről vannak, egy vegyes tárcsából, amit innen rendeltem, potom 1,32 $-ért. Szerintem jó vétel volt, bár sokkal többféle dísz volt a tárcsában, például fimo gyümölcsök és strassz virágok is, nemcsak félgyöngyök :)




Üdv:


6 megjegyzés: