2014. december 8., hétfő

Manicute - Csillogás


Hangulatos díszkivilágítás a városban... azt hiszem ez az a szépség, amiben élet- és anyagi helyzetünktől függetlenül egyformán osztozni tudunk. A mostani őszies télben szürkék és kékek jutottak eszembe, talán a kezdőképünk sem véletlenül pompázik ezekben a színekben.



Nagyon egyszerű manikűr készült, a fáradt galambszürke alapszínen kék holo és csillámos lakkok csatáznak egymással a fényért. Egyik árnyékban, a másik teljes fényben elevenebb, így állítanak kontrasztot egymásnak. A kép sajnos nem adja vissza a manikűr valódi szépségét, hiába... a napfényt nem könnyű pótolni profi technika és fotós gyakorlat hiányában.




Látogassatok el a többi Manicute-lányhoz is, biztos nagyon szép munkákat láthattok náluk!

Lapzárta után:

Kedves Lányok, néhányan kérdeztétek, milyen lakkokkal készült a manikűr, ezért kiegészítem a bejegyzést :)

Alap - minden körmön - Miss Sporty 425
Holo - Bornprettystore világoskék
Csillámos -  Springfield 82 Ocean

Üdv:




22 megjegyzés:

  1. Én is a fénnyel küzdök mindig. Nagyon szép csillogó lehet a manid... :)

    VálaszTörlés
  2. Fúúú az a holo lakk valami csodás! Szerintem mindenki ezzel küzd,hogy nehéz profi gép nélkül előhozni az igazi csillogást vagy még azzal sem lehet.:(
    Szép manikűr lett!:)

    VálaszTörlés
  3. Szuper lett. Ne aggódj a fények miatt, szerintem mind egy cipőben járunk :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jól néz ki! Igazán tetszik. :)

    VálaszTörlés
  5. real night scene ! so simple but so beautiful with this combo of blue nail polish ! it goes with your first picture ! really !

    VálaszTörlés
  6. Kedvenc, kék és csillogó, ennél több nekem nem is kell. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik és ezúton is köszönet a Springfield-ért :))

      Törlés
  7. wow, perfect sparkly night on your nails- beautiful :)

    VálaszTörlés
  8. Szerintem így is remekül látjuk milyen gyönyörűek ezek a lakkok, tényleg vonzzák a tekintetet :)

    VálaszTörlés
  9. Gyönyörű lett! Milyen lakkokat használtál?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pótoltam a bejegyzésben :) Bocsi, hogy gyakran elhagyom a lakklistát, de viszonylag állandó a készletem és attól féltem, hogy unalmas leszek ha mindig ugyanazokat a lakkokat mutogatom... :)

      Törlés
  10. Nagyon tetszik! :)
    A középső és a gyűrűs ujjadon milyen lakk/lakkok vannak?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Springfield 82 Ocean a csillámos és szürke miss sporty az alap alatta.

      Törlés
  11. Szerintem is nagyon szép! :)

    VálaszTörlés
  12. Köszönöm Lányok a kedves szavakat!

    VálaszTörlés
  13. Csillog ez, ne aggódj :) Nagyon jó lett. Sajnos du. 4 után már nehéz fényhez jutni akkor is, ha egész nap sütött a nap.

    VálaszTörlés
  14. A holos is tetszik, de a másik csillámos talán még jobban. :)

    VálaszTörlés